آخرین عناوین

چهارشنبه 25 بهمن 1396-12:25 کد خبر:50367

مدیر کل پزشکی قانونی مازندران خبر داد:

مصدومیت ۱۳ هزار نفر بر اثر حوادث رانندگی در مازندران

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: امسال بیش از ۱۳ هزار نفر در حوادث رانندگی در استان مصدوم شدند که رشد دو درصدی را نشان می دهد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی سازمان پزشکی قانونی مازندران ، علی عباسی اظهار داشت: در ۱۰ ماهه امسال، ۵۱۰ نفر در حوادث رانندگی استان مازندران جان خود را از دست داده‌اند، این آمار در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته که ۵۵۱ نفر در تصادفات رانندگی کشته شدند، هفت درصد کاهش نشان می‌دهد.

وی افزود: از مجموع تلفات حوادث رانندگی ۱۰ ماهه امسال در استان مازندران ۳۸۲ نفر مرد و مابقی نفر زن هستند و شهرهای ساری و میاندرود با ۸۳ ، آمل با ۶۳ بابل با ۶۰ فوتی بیشترین شهر و رامسر با هفت فوتی کمترین شهرهایی هستند که در آن گزارش شده است.

وی تصریح کرد :در این گزارش با اشاره به محل وقوع تصادفات منجر به فوت در ده ماهه امسال آمده است: بیشترین تلفات حوادث رانندگی با ۳۵۱ مورد در جاده‌های برون شهری و پس از آن  با ۱۳۷ مورد در تصادفات درون شهری و ۲۲ مورد در جاده‌های روستایی گزارش شده است.

عباسی افزود:در حوادث رانندگی ۱۰ ماهه امسال ۱۳ هزار و ۶۸۹نفر مصدوم شده‌اند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل دو درصد افزایش داشته است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :