آخرین عناوین

چهارشنبه 25 بهمن 1396-17:46 کد خبر:50374

برگزاری اولین سمینار علمی با عنوان دیس پپسی در ساری

اولین کنفرانس علمی شعبه مازندران انجمن متخصصین گوارش کشور باعنوان" دیس پپسی " در سالن کنفرانس بیمارستان بوعلی سینا ساری برگزار می گردد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران،اولین کنفرانس علمی شعبه مازندران انجمن متخصصین گوارش کشور با عنوان" دیس پپسی " صبح پنج شنبه هفته جاری ۲۶ بهمن۹۶ در سالن کنفرانس بیمارستان بوعلی سینا ساری برگزار مي گردد.

در این سمینارعلمی به پزشکان عمومی، متخصص داخلی و فوق تخصص گوارش(اطفال، بزرگسالان) که نسبت به ثبت نام و حضور در کنفرانس اقدام کنند، امتیاز بازآموزی بطور رایگان تعلق خواهد گرفت.

در این سمینار درباره علل و درمان زخم پپتیک ،عوارض زخم پپتیک، زخم پپتیک مقاوم به درمان ، درمان هلیکوباکترپیلوری ،تست های تشخیصي هليکوباکتر پيلوري و انديکاسيون هاي درمان ،رويکرد به فرد مبتلا به ديس پپسي توسط اساتيد و متخصصان گوارش بحث و سخنراني خواهد شد.

اعضای هیئت مدیره انجمن متخصصین گوارش مازندران که متشکل از اعضای هیئت علمی بخش های گوارش دانشگاههای علوم پزشکی مازندران و بابل هستند، در نظر دارد با برگزاري کنفرانس هاي علمي هر دو ماه يکبار، پزشکان مازندران را در جريان پيشرفتهاي علمي روز قرار داده و با انتقال تجربيات علمي به بهبود مراقبت از بيماران کمک کند.

به همین منظور شعبه مازندران انجمن علمی گوارش کشور، کنفرانس علمی دیس پپسی(سوء هاضمه) را با هدف اطلاع رسانی و آشنایی پزشکان متخصص این رشته با آخرین يافته ها و متدهاي روز در تاريخ پنج شنبه ۲۶ بهمن در بيمارستان بوعلي سينا ساري برگزار مي کند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :