آخرین عناوین

چهارشنبه 2 اسفند 1396-11:46 کد خبر:50468

برگزاری اولین نشست معاونین فرهنگی و دانشجویی و مدیران دانشگاه های کلان منطقه یک

اولین نشست معاونین فرهنگی و دانشجویی دانشگاه های کلان منطقه یک کشور در سالن قلم دانشگاه علوم پزشکی مازندران برگزار شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، اولین نشست معاونین فرهنگی و دانشجویی دانشگاه های کلان منطقه یک کشور با حضور سید عباس موسوی رئیس دانشگاه های کلان منطقه یک کشور و رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران ، معاونین و مدیران دانشجويي فرهنگي دانشگاه هاي علوم پزشکي مازندران، گيلان، گلستان، سمنان، بابل در سالن قلم دانشگاه علوم پزشکي مازندران برگزار شد.

در این نشست سید عباس موسوی با بیان این مطلب که فکر آمایشی ، کار جمعی و همکاری به ارتقاء و تقويت نقاط مشترک مي انجامد، افزود:در خصوص برخی حوزه ها که می توانند منافع مشترکی داشته باشند و همچنین  ماموریتهای مشترک باید با همکاری و همفکری هم، برنامه هاي مناسب و موثري تدوين نمود.

وی با اظهار این مطلب که سلامت دانشجویان در ابعاد مختلف معنوی، روحی، روانی و جسمی نیازمند توجه و اخذ تدابیر ويژه است ، افزود :برنامه ریزی در جهت  تقویت روحیه و شادابی و تقویت روحیه امید و خودباوری دانشجو و رسیدگی به موضوعات فرهنگی در اولویت کاری برگزاری این نشست ها باشد و نسبت به تحقق آنها  اهتمام بورزند.

محمد رضا حق شناس معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز در این نشست ضمن عرض خیر مقدم ، گزارشی از روند فعالیتها و اقدامات صورت گرفته در حوزه معاونت دانشجويي فرهنگي دانشگاه علوم پزشکي مازندران ارائه نمود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :