آخرین عناوین

يکشنبه 6 اسفند 1396-15:32 کد خبر:50533

رئیس هیأت مدیره سازمان فاوا شهرداری ساری عنوان کرد:

پروژه فیبر نوری، حرکت در مسیر شهر الکترونیک

رییس هیأت مدیره سازمان فاوا شهرداری ساری گفت: پروژه فیبر نوری با هدف ارائه خدمات الکترونیکی در مسیر دستیابی به شهر هوشمند اجرایی شده است.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی سازمان فاوا، معاون اداری و مالی شهرداری ساری و رییس هیات مدیره سازمان فاوا با اشاره به اهمیت حرکت در مسیر شهر هوشمند، اظهار داشت: پروژه فیبر نوری جهت ایجاد زیرساخت های شهر الکترونیک توسط سازمان فاوا شهرداری در راستای رفاه حال شهروندان در حال انجام است که به زودی با اتمام مراحل پایانی به بهره برداری کامل خواهد رسید. 

طاهری با اشاره به تاکیدات شهردار مرکز استان و مجموعه مدیریت شهری در خصوص ضرورت ایجاد زیرساخت های شهرالکترونیک بیان داشت: یکی از اهدافی که مجموعه مدیریت شهری همواره در راستای تحقق آن اقدام نموده است، دستیابی به الگوهای شهر هوشمند بوده که ایجاد زیرساخت های آن ضرورتی انکارناپذیر به شمار می رود.

در این راستا، رییس هیأت مدیره سازمان فاوا شهرداری ساری ضمن تشکر از تلاش‌ها و پیگیری های مدیرعامل و پرسنل این سازمان در خصوص اجرایی شدن این پروژه، اظهار داشت: پروژه فیبر نوری بدون تردید از آثار ماندگار شهرداری ساری برای شهروندان خواهد بود تا بتوانیم در آینده‌ای نزدیک با بهره‌گیری از ایده‌های نخبگان و صاحب‌نظران حوزه فناوری اطلاعات، خدمات الکترونیکی مطلوبی را به شهروندان ارائه نماییم.

معاون اداری و مالی شهرداری ساری با اشاره به روند اجرایی این پروژه اظهار داشت: اجرای این پروژه با بکارگیری فرایندی به‌روز، با کمترین مزاحمت برای شهروندان انجام شده است که تا زمان پایان آن، نسبت به رفع نواقص و ترمیم مجدد آن نیز اقدامات لازم صورت خواهد گرفت.

این مسئول به طول 50 کیلومتری این پروژه در سطح شهر اشاره و خاطرنشان کرد: شرایط آب و هوایی و همچنین برخی مشکلات دیگر از جمله موانع سازمان در مسیر اجرای پروژه بود اما با تلاش و پیگیری های شهرداری ساری، این پروژه تا قبل از پایان سال 96 به بهره‌برداری خواهد رسید.

رییس هیات مدیره سازمان فاوا با اشاره به اعتبار سنگین این پروژه، گفت: امیدواریم قدمی که در این مسیر برداشته‌ایم، در آینده مورد رضایت شهروندان واقع شود و ساری به‌ عنوان نخستین شهر شمال کشور بتواند خدمات چشم‌گیری را در حوزه شهر هوشمند به شهروندان مرکز مازندران ارائه کند.

طاهری در پایان با اعلام اینکه مجموعه مدیریت شهری ساری نگاهی جدی و پیگیرانه به حوزه خدمات الکترونیکی دارد، تصریح کرد: در کنار اقدامات مهم حوزه های عمرانی که در سطح شهر در حال انجام است، بکارگیری تکنولوژی‌های روز دنیا برای رفاه حال شهروندان و در راستای گردش آزاد اطلاعات، چشم‌انداز مهم شهرداری ساری در آینده است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :