آخرین عناوین

دوشنبه 7 اسفند 1396-15:25 کد خبر:50541

رئیس کل دادگستری مازندران خبر داد:

برخورد قاطع با هر گونه برداشت‌های غیرمجاز از بستر رودخانه‌های مازندران

رئیس کل دادگستری مازندران از تشکیل 61 پرونده قضایی در زمینه برداشت غیرمجاز شن و ماسه از بستر رودخانه‌های سطح استان خبر داد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل مازندران، محمدعلی تقوی‌فرد گفت: با پیگیری‌های صورت‌گرفته دستگاه قضایی مازندران در مورد برداشت شن و ماسه از حریم رودخانه، تاکنون 61 پرونده قضایی تشکیل شده است.

وی افزود: طی آمار ارائه ‌شده از سوی دادستان‌های سراسر استان، تاکنون بیش از 50 هزار متر مکعب برداشت غیرمجاز از سوی کارخانه‌های شن و ماسه از حریم رودخانه در سطح استان صورت گرفته و در این‌باره دستورات قضایی نیز از سوی دادستان‌های سراسر مازندران صادر شده است.

رئیس کل دادگستری مازندران ادامه داد: همچنین 61 پرونده قضایی در این زمینه تشکیل شده که 5 فقره آن با دستور دادستان‌های استان در حال پیگیری قضایی بوده و 56 مورد برداشت غیرمجاز نیز از سوی آب منطقه‌ای مطرح که در این‌باره نیز دستورات قضایی صادر و با تشکیل پرونده در شعب ویژه به تفکیک هر حوزه در حال رسیدگی است.

تقوی‌فرد بیان کرد:با پیگیری‌های صورت‌گرفته درمورد بیشترین برداشت‌ها در سطح استان، شهرهای تنکابن، رامسر، عباس‌آباد، نور، نوشهر، آمل و چالوس بیشترین برداشت و پرونده قضایی را در سطح استان داشتند.

رئیس کل دادگستری مازندران خاطرنشان کرد:دستگاه قضایی استان با جدیت و بدون تعارف با کسانی که به منابع طبیعی و حریم رودخانه‌ها و محیط زیست خسارات می‌رسانند، برخورد قاطع خواهد کرد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :