آخرین عناوین

سه شنبه 8 اسفند 1396-15:19 کد خبر:50558

نماینده مردم بابل در مجلس اعلام کرد:

پیامدهای مخرب زیست محیطی پروژه انتقال آب دریای خزر

نماینده مردم بابل در مجلس درباره پروژه انتقال آب از دریای خزر گفت: این پروژه پیامدهای مخرب زیست محیطی به همراه دارد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از مهر، علی نجفی در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه مازندران با توجه به کارکردها و قابلیتهای ملی متاسفانه از جایگاه ملی برخودار نشده است افزود: جهت گیری اصلی بودجه نباید به گونه ای باشد که فرآیند توسعه پایدار کشور را مختل کند.

نماینده مردم بابل در مجلس دهم، با اشاره به جدی بودن بحران آب در ایران ادامه داد: شایسته است با عزم ملی، برنامه و طرح مدون و مشخص برای مقابله با پیامدهای امنیتی، اقتصادی و اجتماعی کمبود آب اقدام کنیم و وزارت نیرو با فوریت برنامه جامع در این خصوص ارائه کند.

نماینده مردم بابل در مجلس دهم درباره پروژه انتقال آب دریای خزر گفت: این طرح تغییرات اقلیمی و پیامدهای مخرب زیست محیطی را به همراه دارد و مردم، نمایندگان، نهادهای مدنی و غیردولتی و شبکه های زیست محیطی در شمال کشور با این پروژه مخالف هستند و در این باره به نظرات کارشناسی باید توجه شود و فعلا به جای این کار به وضعیت دریاچه ارومیه رسیدگی شود.

وی خطاب به وزیر راه و شهرسازی، گفت: وضعیت بودجه کشور و وزارت متبوع شما را درک می کنیم اما مهمتر از آن مشکلات و حوادث روزمره مردم در جاده های شهرستان بابل و سایر نقاط استان مازندران را نیز درک می کنیم و باید بدانیم که ناوگان زمینی نسبت به ناوگان هوایی ما فرسوده تر است.

علی نجفی یکی از مهمترین اولویتهای این شهرستان را جذب سرمایه گذار در بخش خصوصی برای پیشرفت این شهرستان عنوان کرد و افزود: برای پیشبرد پروژه های بر زمین مانده باید از بخش خصوصی کمک گرفته شود.

وی گفت: احداث باشگاه مدرن از جمله اهداف ما است و موانع جدی مالی مانع از احداث این باشگاه در حال حاضر است.

وی درباره اشتغال یادآور شد: باید موانع اشتغال را از بین برد وباید شرایط اشتغال را برای همه یکسان فراهم شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :