آخرین عناوین

چهارشنبه 9 اسفند 1396-8:54 کد خبر:50566

آقای استاندار:سکوت تا کی؟؟!!!

کشتار مردم ساری توسط اداره راه و شهرسازی/احتمال وقوع تبعات اجتماعی

اداره کل راه و شهرسازی مازندران با ساخت زیر گذری غیر اصولی برای مردم ساری قتلگاه ایجاد نمود.


به گزارش خزرخبر،اداره راه و شهرسازی در اقدامی غیر مهندسی  و غیر فنی نسبت به ایجاد زیر گذر در جنوب ساری بعد از جایگاه گاز اقدام نموده است.

بر اساس نظر کارشناسان فنی و عمرانی این زیر گذر باید دارای شمع های فنی و با دیواره هایی فنی ساخته می شد اما متاسفانه بدون ایجاد شمع های کافی و با دیواره معمولی ساخته شد که موجب ریزش و بسته شدن این زیر گذر شده و باعث ایجاد تصادف هایی مرگبار شده است.

مکان این زیر گذر که در گذشته های دور به علت آنکه در تقاطع چند روستا و همچنین محل رفت وآمد مردم به جنوب ساری مخصوصا سمنان و دیگر مناطق بوده است گلوگاه قتل نام گرفته بود اما با ایجاد این زیرگذر تصور مردم بر این بوده است که این گلوگاه برطرف شده است اما متاسفانه نه تنها بر طرف نشده بلکه به علت عدم احداث غیر فنی این زیرگذر،این گلوگاه جاده ای به وضعیت بدتری نیز رسیده است.

آنچه جالب توجه می باشد این است که استاندار و دیگر مقاماتی که با ادعاهای خود،فقط مشکلات و معضلات داخل شهر را مورد انتقاد قرار می دهند چرا در مقابل اینچنین معضلی سکوت کرده اند؟

چرا دستگاه های نظارتی هیچ اقدامی جهت بررسی  و ترمیم و اصلاح این مکان بعمل نمی آورند و مسببان این خیانت را محکوم نمی نمایند؟

متاسفانه زمانی که وزیر راه و شهرسازی که از ضعیف ترین وزرای کابینه می باشد برای جان مردم ارزشی قائل نیست،از مدیران کل راه و شهرسازی استان ها به خصوص مازندران چه انتظاری می توان داشت؟

    

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :