آخرین عناوین

پنجشنبه 10 اسفند 1396-10:31 کد خبر:50586

حاشیه‌ های جلسه کارگروه اشتغال مازندران:

از مچ‌گیری استاندار از مدیران بانک‌ها تا دغدغه خرید کالای ایرانی در روزهای پایانی سال

جلسه کارگروه اشتغال استان مازندران با حاشیه‌های جالبی از جمله، مچ‌گیری استاندار از مدیران بانک‌ها در ارتباط با پرداخت تسهیلات خود اشتغالی سامانه کارا همراه شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، جلسه کارگروه اشتغال از جلسات دارای اهمیت است و به همین دلیل و بنابر اعلام قبلی جلسه راس ساعت 7:30 دقیقه صبح با ریاست استاندار و مدیران مدعو شروع شد، بسیاری از مدیران زمانی که ریاست جلسه برعهده استاندار هست تلاش می‌کنند که در موعد مقرر در جلسه حضور پیدا کنند و حتی زمانی که آسانسور مجموعه دچار مشکل هست یا شلوغ هست، مدیران و افراد شرکت‌کننده در جلسه حتی پله‌ها چهار طبقه را با پای پیاده طی می‌کنند.

خبرنگاران خبرگزاری فارس، ایرنا، تسنیم و ایسنا پای ثابت برنامه‌های استانداری اینبار هم خودشان را به این جلسه رساندند.

حساسیت در ارتباط با حضور به موقع مدیران در جلسه‌ای که ریاست آن برعهده استاندار هست، همچنان وجود دارد و بیشتر مدیران راس ساعت مقرر در جلسه حضور داشتند به جز چند مدیر که حدود ساعت هشت خودشان را به جلسه رساندند.

در سالن استانداری مازندران چندین ستون قرار دارد، مدیرانی که دیرتر به جلسه برسند در ستون سوم به بعد قرار می‌گیرند که استاندار با خنده گفت کسانی که ستون سوم به بعد قرار دارند مشخص است که دیرتر از بقیه رسیدند.

دلاور حیدرپور رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران و واثقی مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری دیرتر از موعد تعیین شده به سالن جلسات رسیدند و قصد داشتند که در ستون سوم به بعد بنشینند که با دعوت استاندار روبروی ستون اول نشستند.

مدیرکل بهزیستی، مدیرکل کمیته امداد و رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان مازندران در جلسه حضور نداشتند.

عدم حضور برخی از مدیران بانک‌ها هم مشهود بود که به جای مدیران بانک‌ها زمانی که مورد مخاطب استاندار قرار می‌گرفتند کارشناسانی که جای مدیر در جلسه حاضر شده بودند پاسخ می‌گفتند.

استاندار به مسئولان برگزار کننده جلسه اعلام کرده است که حتما باید مدیران بانک‌ها در جلسه کارگروه اشتغال استان حاضر شوند.

محمد اسلامی از مسئولان برگزارکننده درخواست که هر مدیران بانک در جلسه بعدی کارگروه اشتغال سمت راستش و در کنار هم بنشینند.

با توجه به زمان یک و ساعت و نیمه که برای برگزاری جلسات مرسوم است، جلسه کارگروه اشتغال به مدت بیش از دو ساعت طول کشید.

بحث پرداخت تسهلات افرادی که از سامانه کار ثبت‌نام کردند به میان آمد، استاندار مازندران از وضعیت پرداخت بانک‌ها سؤال کرد که به صورت کلی بانک‌ها اعلام کردند که همه افرادی که معرفی شدند پرداخت شده است.

محمد اسلامی نسبت به این موضوع حساسیت بیشتری و خطاب به مدیران بانک‌ها اعلام کرده است که کدام بانک نسبت به پرداخت این تسهیلات اقدام کرد و رقمش را اعلام کند که یکی از مدیران بانک‌ها که نزدیک استاندار نشسته بود گفت هنوز ابلاغیه آن را دریافت نکردیم و استاندار اعلام کرد که شما چه طور اعلام می‌کنید که نسبت به پرداخت تسهیلات اقدام شد.

نصرالله دریابیگی دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران که مثل همیشه با صدای بلند صحبت می‌کند، این بار پس از پایان جلسه خواستار توجه مسئولان استانی نسبت به خرید کالای ایرانی به ویژه کالای که در مازندران تولید می‌شود، شد.

اظهارات دریابیگی در حالی مطرح می‌شد که جلسه به اتمام رسیده بود ولی استاندار خواستار توجه مدیران استانی به موضوع تامین نیازمندی‌های ادارات استان از تولیدات مازندران شد.

مسئولان روابط عمومی اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران هم در جلسه حضور نداشت.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :