آخرین عناوین

جمعه 11 اسفند 1396-23:54 کد خبر:50594

خانه تکانی سال جدید در شهرداری ساری!!

تغییر چند مسئول در شهرداری ساری/نارضایتی کارکنان از وضعیت بیمه و حقوق های معوقه

با توجه به عملکرد ضعیف برخی از مسئولین در شهرداری ساری،به زودی شاهد تغییراتی در سطح مسئولان این نهاد خواهیم بود.


به گزارش خزرخبر،با توجه به عملکرد ضعیف برخی از مسئولین در شهرداری ساری،لزوم تغییر و جا به جایی هایی احساس شد که طی روزهای آینده شاهد این تغییرات خواهیم بود.

بر اساس شنیده ها،مدیرعامل یکی از سازمان های پر حاشیه شهرداری ساری که از زمان مدیرعامل ضعیف قبلی نیز دارای حاشیه بوده و مدیر عامل فعلی نیز دارای حاشیه هایی می باشد به زودی تغییر خواهد کرد.

مدیر عامل فعلی این سازمان که زمانی به شاه کلید شهرداری لقب گرفته بود و مقطعی نیز به عنوان شهردار منطقه 1 فعالیت می کرد که با حاشیه های بوجود آمده در کمتر از یک سال برکنار شد،متاسفانه نتوانست در مدت حضور خود عملکرد چندان مثبتی داشته باشد و چون به عنوان نیروی پیمانی در شهرداری مشغول به فعالیت می باشد با اتمام سال 96،بنا به دستور دستگاه های متولی تمدید قرارداد این مسئول غیر قانونی می باشد و تاکنون نیز با وساطت و تعهد شخص شهردار در این پست فعالیت کرده،در نتیجه باید در سال جدید نسبت به ترک این پست واحتمالا خداحافظی همیشگی از شهرداری اقدام نماید.

گزارش های دریافتی همچنین حاکی از آن می باشد که تایید صلاحیت یکی از مسئولانی که در سال 96 پست گرفته هنوز از سوی دستگاه های متولی تایید نشده که این موضوع شایعاتی مبنی بر برکناری این مسئول در شهرداری بوجود آورده است که باید منتظر اتفاقات جدیدی نیز در این حوزه باشیم.

به گزارش خزرخبر،اعتراض و گلایه و نارضایتی برخی دیگر از نیروهای شهرداری ساری به علت عدم پرداخت حق بیمه درمانی و همچنین بیمه تکمیلی باعث بوجود آمدن مشکلاتی شده است که متاسفانه مسئولان شهرداری تاکنون اقدام مشهودی به عمل نیاورده اند.

بر اساس شنیده ها،سرگردانی بسیاری از نیروهای شهرداری ساری در مراجعه به شعب تامین اجتماعی جهت تمدید دفترچه های درمانی و عدم تمدید این دفترچه ها به علت بدهی شهرداری به سازمان تامین اجتماعی و از طرف دیگر پاسخ گو نبودن مسئولان شهرداری و به خصوص اعضای شورای شهر ،باعث بوجود آمدن سرگردانی  و نارضایتی هایی شده است.

مسعود مدینه رییس شورای شهر ساری طی دو ماه اخیر در دو گفتگوی اختصاصی با خزرخبر،از پیگیری این مشکل از سوی مسئولان شهرداری خبر داد اما متاسفانه تاکنون هیچ اقدام عملی صورت نگرفته و برخی از کارکنان شهرداری در مواقع ضروری،هزینه درمان خود را به صورت آزاد باید پرداخت نمایند که با توجه به فرارسیدن سال جدید، لازم است شهرداری ساری در این زمینه اقدامات اساسی به عمل آورد.

به گزارش خزرخبر،علی رغم قول های چند نفر از مسئولین مرتبط با سازمان عمران شهرداری،متاسفانه چندین ماه نیز می باشد که حقوق کارکنان این سازمان پرداخت نشده است.

به گزارش خزرخبر،شنیده های زیادی در مورد برخی تغییرات دیگر در شهرداری ساری حکایت دارد که باید منتظر انجام این تغییرات باشیم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :