آخرین عناوین

شنبه 12 اسفند 1396-0:12 کد خبر:50595

رئیس اتحادیه مرغ و تخم‌مرغ مرکز مازندران اعلام کرد:

خبری از تخم‌مرغ‌های وارداتی در بازار مازندران نیست/ تازه‌ترین قیمت مرغ و تخم‌مرغ در بازار

رئیس اتحادیه مرغ و تخم‌مرغ مرکز مازندران گفت: نزدیک به یک ماه است که قول بازشدن پای تخم‌مرغ وارداتی با قیمت دولتی به فعالان این صنف داده شده است، اما تاکنون خبری نشده است.


به گزارش خزرخبر و به نقل از بلاغ، کامران هاشمی از افزایش 150 تومانی قیمت مرغ به‌ازای هرکیلو در بازار مازندران خبر داد و اظهار داشت: قیمت توزیع مرغ در بازار امروز 7 هزار تومان و قیمت مصرف‌کننده در واحدهای عرضه با احتساب سود 10 درصدی، 7 هزار و 700 تومان به‌ازای هر کیلوگرم است.

رئیس اتحادیه مرغ و تخم‌مرغ مرکز مازندران درخصوص وضعیت بازار تخم‌مرغ اظهار کرد: قیمت حال حاضر هر شانه تخم‌مرغ در بازار 16 هزار و 500 الی 17 هزار تومان و قیمت هر دانه آن، 600 تومان است.

این مسئول با بیان اینکه هنوز خبری از تخم‌مرغ‌های وارداتی به مازندران نیست، خاطرنشان کرد: نزدیک به یک ماه است که قول بازشدن پای تخم‌مرغ وارداتی با قیمت دولتی به فعالان این صنف داده شده است، اما تاکنون خبری نشده است.

هاشمی در پایان گفت:طی هفته‌های اخیر، همکاران ما بارها مورد جریمه نقدی دستگاه‌های نظارتی قرار گرفته‌اند و در اعتراض آنان به این جریمه‌ها به آن‌ها پاسخ داده شده است که با این قیمت تخم‌مرغ نخرید تا مجبور به توزیع شوید، تعداد قابل توجهی از همکاران ما اجبارا و به‌دلیل تکرار چندین باره جریمه از سوی این دستگاه‌ها، از اقدام به خرید و فروش تخم‌مرغ خودداری کرده‌اند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :