آخرین عناوین

شنبه 12 اسفند 1396-1:14 کد خبر:50597

قطع درخت 20 ساله در گلوگاه حاشیه‌ساز شد

قطع درختی که بیش از 20 سال عمر دارد و محل زاد و ولد پرندگان و زیبایی یک خیابان در روستای لمراسک گلوگاه است، موجب اعتراض شدید اهالی محل و حاشیه‌ساز شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از گلوگاه ما، براساس اطلاعات واصله ظاهراً قطع درختی که بیش از 20 سال عمر دارد و محل زاد و ولد پرندگان و زیبایی یک خیابان در روستای لمراسک گلوگاه بوده است، موجب اعتراض شدید اهالی محل و در فضای مجازی حاشیه ساز شده است.

دهیاری روستای لمراسک طی اطلاعیه‌ای در فضای مجازی اعلام کرد: اصلاح و هرس سرشاخه‌ها و قسمتی از تنه‌ی درخت زیبا در یکی از خیابان‌های مرکز روستا لمراسک، مدتی بود که اهالی در مورد خطر سقوط و ایجاد حادثه به واسطه درخت مذکور هشدار دادند و خواستار اصلاح درخت بودند تا از حوادث احتمالی جلوگیری شود.

البته این درخت که عمر بالایی داشته و بیش از حد معمول کج و از مسیر عادی و استاندارد خود خارج شده بود و جلوگیری از بروز حادثه، دهیاری روستای لمراسک برای رفع آن، درخت را اصلاح کرد.

دهیاری روستای لمراسک اعلام کرد: با مشورت و بازدید کارشناسان منابع طبیعی گلوگاه، تأکید شد که درخت باید قطع شود و بدلیل این که زیر درخت دو صندلی به عنوان تکیه گاه و مانع افتادن درخت بودن و این صندلی‌ها نیز در حال شکستن بودند.

لازم به ذکر است این درخت عمومی نبوده و طبق سند موجود شخصی است و دهیاری لمراسک فقط اجازه هرس آن را داشته که در قطع کامل درخت و درآمد حاصل از فروش تنه آن هیچ نقشی نداشته است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :