آخرین عناوین

شنبه 12 اسفند 1396-17:45 کد خبر:50613

تولید۹۱۶ میلیون کیلووات انرژی در نیروگاه نکا

نیروگاه شهید سلیمی نکا در بهمن ماه امسال، ۹۱۶ میلیون و ۴۵۱ هزار کیلو وات ساعت انرژی تولید کرد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق نکا، از این میزان تولید 881 میلیون و 400 هزار کیلووات ساعت انرژی خالص به شبکه سراسری برق کشور تحویل شد.

در این ماه 98.5 درصد انرژی تولید شده در واحدهای بخاری و 1.5 درصد در واحدهای سیکل ترکیبی بدست آمد،در یازده ماه سال جاری 93.5 درصد انرژی تعهدی نیروگاه، طبق برنامه محقق شد.

همچنین به منظور ارتقا آمادگی گروه‌های عملیاتی و حصول اطمینان از عملکرد تجهیزات و ماشین آلات، مانور مواجهه با شرایط اضطراری، در دو  مرحله در نیروگاه نکا برگزار شد.

مرحله اول این مانور با موضوع وقوع سیل و آبگرفتگی محل کلد در این واحدهای بخاری و با حضور گروه‌های عملیاتی از بخش‌های بهره‌برداری، تعمیرات، خدمات، درمانگاه و رفاه، حراست و ایمنی و آتش نشانی اجرا شد.

در این مرحله کارکنان بهره برداری بخار ضمن اطلاع و درخواست کمک از گروه ایمنی و آتش نشانی و درمانگاه جهت تخلیه آب و کمک به مصدوم فرضی که در حین انجام کار دچار برق گرفتگی شده بود، با استفاده از پمپ‌های کف‌کش و بنزینی نسبت به تخلیه آب اقدام کردند.

در ادامه گروه درمانگاه با اعزام یک دستگاه آمبولانس به محل کار، امداد و نجات و انتقال مصدوم به درمانگاه را تمرین کردند و گروه ایمنی و آتش نشانی با اعزام دیزل ژنراتور، یک دستگاه پمپ کفکش و یک دستگاه پمپ دیزلی اقدام به تخلیه آب کردند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :