آخرین عناوین

يکشنبه 13 اسفند 1396-8:57 کد خبر:50623

تودیع و معارفه مخفیانه!!؟

تغییر رئیس آموزش‌وپرورش قائم‌شهر به سبک مدیرکل!

در سکوت خبری و در اتاق رئیس اداره آموزش و پرورش قائم‌شهر به سبک جناب مدیرکل آموزش و پرورش مازندران مراسم تودیع و معارفه رئیس این اداره برگزار شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از قائم آنلاین، عصر شنبه پس از گذشت حدود هفت ماه از تصدی ابراهیم حاجی‌پاشا به‌عنوان سرپرست رئیس آموزش و پرورش قائم‌شهر در سکوت کامل خبری و مخفیانه مراسم تودیع و معارفه برگزار شد و شریفی به‌عنوان ریاست این اداره معرفی شد.

مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان قائم‌شهر در اتاق رئیس این اداره و بدون حضور خبرنگاران و مسئولان شهرستانی به‌ صورت کاملا ناگهانی و مخفیانه انجام شد.

داستان تغییر رئیس در اداره آموزش و پرورش قائم‌شهر چند ماهی است که موضوع بحث محافل سیاسیون شده و حتی یک مرتبه نیز به مراسم معارفه نزدیک شده بودند که آن روز جلوی مراسم تودیع و معارفه گرفته شد ولی این بار آنچنان ناگهانی بود که هیچ کس نتوانست جلوی آن را بگیرد یا از این موضوع باخبر شود.

اما جای سوال است که چرا مدیرکل برای مراسم تودیع و معارفه خود حضور پیدا نکرده است و تنها با حضور معاون اداره کل و نبود مسئولان شهرستانی و خبرنگاران این مراسم صورت گرفته است؟

ما منتظر توضیح کامل از زبان مدیرکل آموزش و پرورش مازندران هستیم هرچند که خود وی نیز باید محکم بر میز خود تکیه زند تا روزی این اتفاق تودیع ناگهانی و مخفیانه برای وی رخ ندهد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :