آخرین عناوین

چهارشنبه 16 اسفند 1396-9:59 کد خبر:50693

رئیس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران خبر داد:

پیکر سومین صیاد مازندرانی با موج‌های دریا به ساحل بازگشت

رئیس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران گفت: پیکر سومین صیاد مازندرانی پس از 17 روز با موج‌های دریا به ساحل بازگشت.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، پیکر بی‌جان سومین صیاد مازندران بامداد امروز با موج‌های آبی بیکران به ساحل بازگشت.

سه صیاد مازندرانی روز یک‌شنبه 29 بهمن‌ماه امسال برای به ‌دست آوردن کسب روزی حلال وارد دریا شدند اما نمی‌دانستند چه حادثه تلخی در انتظارشان است.

تلاش‌های بسیاری برای جست‌وجوی پیکر این صیادان انجام شد و سرانجام پس از 17 روز پیکر سومین صیاد نیز به ساحل بازگشت.

بی‌تردید این 17 روز چشم‌انتظاری برای خانواده صیاد و همچنین مردم منطقه بسیار سخت و دشوار بوده است.

نقی کریمیان رئیس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران با تأیید این خبر، اظهار کرد: ساعت 5:30 دقیقه بامداد چهارشنبه ۱۶ اسفندماه پیکر جابر کاویانی  سومین صیاد مفقودشده  با موج دریا به ساحل آمد.

وی با بیان اینکه پایان عملیات جست‌وجو برای صیاد مفقودشده اعلام شد، اضافه کرد: طی این مدت تیم‌های غواصی در محل مستقر بوده و تلاش‌های بسیاری را برای پیدا کردن پیکر این ماهیگیر در دستور کار خود قرار دادند.

رئیس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران با اشاره به اینکه عملیات جست‌وجو برای پیدا کردن این صیاد ناموفق بود، افزود: با طوفانی شدن دریا، پیکر این صیاد با موج دریا به ساحل آمد.

کریمیان با تأکید بر ضرورت همراه داشتن جلیقه نجات برای صیادان و تمامی فعالان دریا خاطرنشان کرد: همراه نداشتن جلیقه نجات برابر با مرگ است.

وی در پایان گفت: توصیه ما به فعالان دریایی و صیادانی که برای به ‌دست آوردن لقمه نان حلال وارد دریا می‌شوند این است که مجهز به جلیقه نجات، حلقه و بویه باشند تا با مشکلی مواجه نشوند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :