آخرین عناوین

شنبه 21 تير 1393-16:38 کد خبر:507

مدیر کل پزشکی قانونی مازندران خبر داد:

کاهش پنج درصدي مرگ ناشی از حوادث کار در سه ماهه اول سال جاری

مدير كل پزشكي قانوني استان مازندران گفت :در سه ماهه اول سالجاری تعداد 21نفر بر اثر حوادث كار در استان جان خود را از دست دادند(همگي مرد)،كه در مقايسه با مدت مشابه سال قبل پنج درصد کاهش داشت.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومي پزشكي قانوني مازندران ، علي عباسي تصريح كرد :بر اساس آمارهاي مراکز پزشكي قانوني استان در سه ماهه اول سالجاری به ترتیب شهرستان ساري  با  7 مورد و نوشهر با 3 مورد بیشترین  و  شهرهاي  سوادکوه ،چالوس ،عباس آباد، محمودآباد و نکا هر كدام با يك مورد  فوتي كمترين موارد مرگ ناشي از حوادث كار را داشتند.

عمده دلایل مرگ افراد

 وي افزود: بر اساس اين گزارش  عمده دلايل مرگ افراد در حوادث كار مربوط به برخورد جسم سخت با 100 درصد افزایش و پس از آن برق گرفتگی با 20 درصد   است .

وضعیت تاهل و سنین

عباسی با اشاره به اینکه  86  درصد از فوتی متاهل هستند گفت :سنین 31تا 40 سال با 8 مورد بیشترین و سن کمتر از 20 سال با یک مورد کمترین مورد فوتی ناشی از حوادث کار هستند.

تفکیک ماه

بر اساس این گزارش خرداد ماه با 13 مورد ، اردیبهشت با 6 و فروردین با یک مورد به ترتیب بیشترین و کمترین فوتی حوتدث کار در آن رخ داد.

 عباسي با اشاره به اينكه بيشترين حوادث ناشي از كار در بخش ساختمان ميباشد گفت:ارزش نهادن به جان انسانها ، داشتن برنامه ايمني در كار ، رعايت استاندارد ها و قوانين مربوطه ، آموزش و ايجاد نظام اطلاع رساني و عبرت از حوادثي كه اتفاق افتاده را از مهمترين راهكارها در راستاي كاهش حوادث ناشي از كار دانست.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :