آخرین عناوین

چهارشنبه 16 اسفند 1396-16:30 کد خبر:50702

با حضور فرمانده مرزبانی ناجا صورت گرفت:

معارفه فرمانده جدید دریابانی مازندران

با حضور استاندار مازندران و جمعی از مسئولان مرزبانی کشور و استانی فرمانده جدید دریابانی مازندران معارفه شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از بلاغ، آئین تودیع و معارفه فرماندهی دریابانی مازندران با حضور محمد اسلامی استاندار مازندران، قاسم رضایی فرمانده مرزبانی ناجا، سردار محمدحسین بابایی فرمانده سپاه کربلا مازندران، محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران در مجتمع بانک کشاورزی بابلسر برگزار شد.

یکپارچگی دستگاه‌ها موجب افزایش ضریب امنیتی می‌شود

محمد اسلامی استاندار مازندران در این مراسم اظهار کرد: نیروی انتظامی به خاطر در معرض خطر بودن متمایز از دیگر شغل‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: در بخش نظامی خط و مرز مشخص است اما در بخش مرزبانی و نیروی انتظامی خط و مرز مشخص نیست و امکان دارد دشمن از هر مسیر هجمه وارد کند.

اسلامی گفت: قدرت تشخیص و ایجاد سامانه‌های جدید از ظرفیت مرزبانی است که توانسته موجب پیشرفت مرزبانی شود.

استاندار مازندران گفت: حاکمیت وظیفه دارد تا موجب رشد و بلوغ جامعه باشد و پاسخگویی باید ضریب افزایشی داشته تا موجب جلب رضایت مردم شود و یکپارچگی دستگاه ها موجب ضریب امنیتی می شود.

وی گفت: مازندران یکی از استان‌هایی است که مردم آن سهمی زیاد در زمینه های مختلف انقلاب داشته اند که به عنوان نمونه حضور بی شمار رزمندگان آن ها بوده است.

اسلامی خاطرنشان کرد: تمامی افراد مازندرانی نسبت به سرنوشت خود حساس هستند که حضور بیش از 90 درصدی در انتخابات اخیر نشان دهنده این ادعا است و امیدواریم روند توسعه و سازندگی مازندران از سوی مسئولان رخ دهد تا جوابگوی مردم استان باشیم.

اطاعت از رهبری پیشرفت کشور را رقم می زند

در ادامه این مراسم سردار محمدحسین بابایی فرمانده سپاه کربلا استان مازندران نیز اظهار کرد: سابقه استان مازندران در سلحشوری، دین مداری و دفاع از اهل بیت طولانی است.

وی خاطرنشان کرد:مجموعه ارگان های مازندران از یکدلی و یکرنگی برخوردار هستند که این امر باید تقویت شود.

بابایی با اشاره به این که قبل از انقلاب نیروهای نظامی سرباز شاه بودند و این امر خوشایند نبود گفت: پس از انقلاب نیروهای نظامی سرباز امام زمان شدند و دارای وظایف سنگین در مقابل خدا، ائمه معصومین و شهدا هستند.

فرمانده سپاه کربلا مازندران با بیان این که نیت‌ها در کار باید اخلاص و رضایت خدا باشد، تصریح کرد: اگر گوش به فرمان رهبری باشیم و با نیت رضای خدا کار کنیم موجب پیشرفت در کشور می شویم.

وی گفت: هر فردی که در پی سو استفاده در کشور باشد به طور حتم در آتش جهنم قرار دارد.

دریابانان مجاهد فی سبیل‌الله هستند

محمداسماعیل قلی‌پور امام جمعه بابلسر نیز در این مراسم اظهار کرد: کارکنان مرزبانی همواره در حال مجاهدت هستند.

وی با اشاره به این که دریابانان مجاهدان فی سیبل‌الله هستند، خاطرنشان کرد: سردار حسینی یک انسان با اخلاق و انقلابی است که خدمات خوبی را در زمینه کاری و مدیریتی در استان مازندران داشته است.

قلی‌پور گفت: با تلاش باید مشکلات پیش روی استان برطرف شود.

رشد 100 درصدی برخورد با قاچاقچیان

سردار هوشنگ حسینی فرمانده سابق دریابانی مازندران نیز اظهار کرد: مراقبت از مرز دریایی به عهده دریابانی مازندران است.

وی خاطرنشان کرد: امنیت دریانوری به عهده دریابانی بوده که در 20 درصد حاکمیت مرزی تثبیت شده است.

فرمانده سابق دریابانی مازندران با اشاره به اینکه شناورها با امنیت در دریای مازندران در حال تردد هستند تصریح کرد: مازندران تنها استانی است که توانسته تمامی شناورهای استان را ساماندهی کند، اگر ناامنی در حال بروز باشد با ساماندهی نسبت به شناسایی شناور اقدام می‌شود.

حسینی گفت: سالم سازی دریا از طرح هایی بوده که در مدت بیش از 6 سال با رضایت مسافران همراه بوده و عوامل دریابانی با محوریت نیروی انتظامی از بروز هرگونه ایجاد ناامنی جلوگیری کردند.

وی خاطرنشان کرد: برخورد با قاچاقچیان یکی دیگر از ماموریت های دریابانی است که در این خصوص با رشد 100 درصدی همراه بوده است.

در پایان این مراسم از زحمات از زحمات هوشنگ حسینی تجلیل و سیدتقی حسینی که فرماندهی مبارزه با مواد مخدر استان مازندران را در کارنامه  به عنوان فرمانده جدید دریابانی مازندران معارفه شد.

گفتنی است در این مراسم امیرحسین سلیمانیان فرزند شهید سلمانیان از شهدای مرزبانی کشور به دستور فرمانده مرزبانی کشور به عنوان مرزیار افتخاری نیروی مرزبانی معرفی شد.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :