آخرین عناوین

پنجشنبه 17 اسفند 1396-17:25 کد خبر:50724

آغاز به کار اولین کنگره دانشجویی طبری در دانشگاه علوم پزشکی مازندران

اولین کنگره دانشجویی طبری در مازندران با محوریت «فناوری های نوین علوم پزشکی»، در دانشگاه علوم پزشکي مازندران آغاز به کار کرد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران،اولین کنگره دانشجویی طبری در مازندران با محوریت «فناوری های نوین علوم پزشکی» ، در مجتمع دانشگاهي پيامبر اعظم(ص) دانشگاه علوم پزشکي مازندران آغاز به کار کرد.

مجید سعیدی معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مازندران هدف از برگزاری نخستین کنگره کشوری دانشجويي علوم پزشکي طبري را ، توجه به توانمندي بيکران جوانان و خودباوري دانشجويان توانمند عنوان کرد و گفت:دستيابي به جايگاه واقعي توانمندي، نوآوري، کارآفريني و پيشبرد علم امکان پذير نخواهد بود، مگر در سايه پژوهش و اهتمام به پژوهش‌هاي فن آورانه.

وی با با اظهار این مطلب که برگزاری این گونه همایش ها در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری و سیاست‌هاي کلان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي است ؛ افزود:امروزه توانمندي علمي کشورها و حضور پويا در مجامع علمي بين‌المللي  معيار برتري جوامع به حساب مي‌آيد و دانش است که دستررسي به فرصت‌ها و پيشرفت‌ را کنترل مي‌کند.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اظهار این که برگزاری اولین کنگره کشوری دانشجویی فرصتي است تا تجربيات و علوم محققان در محورهاي مختلف علوم پزشکي ارائه گردد بيان داشت:اولين کنگره دانشجويي طبري با محوريت «فناوري هاي نوين علوم پزشکي» است که محققين و دانشجويان پژوهشگر از سراسر کشور به مدت سه روز آخرين دستاوردهاي خود را در اين زمينه  ارائه خواهند داد .

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :