آخرین عناوین

شنبه 19 اسفند 1396-18:35 کد خبر:50750

رييس اداره هماهنگي و نظارت خدمات شهري شهرداري ساري اعلام کرد:

راه اندازي كمپ هاي نوروزي/فضاسازي شهري

رييس اداره هماهنگي و نظارت خدمات شهري شهرداري ساري گفت: با توجه به رويكرد گردشگري مديريت شهري ، كمپ هاي نوروزي در ورودي هاي اصلي و مركز شهر برپا خواهد شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري ساري، غلامي، رييس اداره هماهنگي و نظارت خدمات شهري شهرداري ساري به برپايي كمپ هاي نوروزي در سطح شهر اشاره نموده و اظهار داشت: با توجه به رويكرد گردشگري مديريت شهري، كمپ هاي نوروزي در ورودي هاي اصلي و مركز شهر برپا خواهد شد و اعضاي اين كمپ ها با راهنمايي مسافران نوروزي ، نقاط گردشگري شهر ساري را به اين عزيزان معرفي مي نمايند.

وي افزود: بسته هاي فرهنگي نيز با همكاري معاونت فرهنگي اجتماعي شهرداري  در اين كمپ هاي نوروزي به مسافران اهدا خواهد شد.

غلامي نظافت و پاكسازي خيابان ها و معابر را بخش ديگري از اقدامات معاونت خدمات شهري برشمرد و ادامه داد: نظافت و لايروبي جوي ها و انهار، رفت و روب معابر، شستشوي خيابان ها در آستانه نوروز بصورت ویژه در دستور كار قرار گرفته و در سطح شهر اجرايي خواهد شد.

اين مسئول رنگ آميزي جداول را در راستاي فضاسازي شهري عنوان كرد و گفت:حذف زواياي بصري مانند بنرهاي زايد، داربست هاي نابجا و جلوگيري از سد معبر نيز در مناطق سه گانه شهرداري عملياتي گرديده است.

وي خاطر نشان كرد: معاونت خدمات شهري شهرداري ساري در آستانه نوروز با ارائه خدمات مستمر در كمپ هاي نوروزي، اقدامات موثري در راستاي راهنمايي به گردشگران انجام خواهد داد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :