آخرین عناوین

يکشنبه 20 اسفند 1396-9:15 کد خبر:50760

سرپرست فرمانداری بهشهر خبر داد:

معرفی بانک‌های متخلف دریافت‌کننده وجه قبل از ارائه تسهیلات

سرپرست فرمانداری بهشهر گفت: دریافت پول قبل از ارائه تسهیلات توسط بانک‌ها خلاف دستورالعمل دولتی است و اگر بانکی این اقدام را انجام دهد قطعا به مراجع ذی‌ربط اطلاع‌رسانی خواهد شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، هادی خنجری در جلسه کار گروه اشتغال و ستاد تسهیل اظهار داشت:شرکت‌های تولیدی یکی از نقاط قوت شهرستان هستند و همه ما باید مسیر تولید را برایشان میسر کنیم تا شاهد شکوفایی اقتصادی و رشد اشتغال در شهرستان باشیم.

وی با اشاره به شرایط پرداخت وام در بانک‌ها بیان کرد:دریافت پول قبل از ارائه تسهیلات توسط بانک‌ها خلاف دستورالعمل دولتی است و اگر بانکی در شهرستان این اقدام را انجام دهد به رسالت شغلی خود خوب عمل نکرده است و قطعا به مراجع ذی‌ربط اطلاع‌رسانی خواهد شد.

سرپرست فرمانداری بهشهر افزود:شرایط پرداخت تسهیلات برای تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران باید به گونه‌ای باشد که زمینه و بستر برای فعالیت و رونق بخشی اقتصادی فراهم شود.

این مسئول با بیان اینکه مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید لازم الاجراست، تصریح کرد: باید چرخه واحد تولیدی شهرستان بچرخد تا چالش‌های ما در حوزه اشتغال و وضعیت اقتصادی شهرستان مرتفع شود.

وی افزود: شرکت تولیدی اکریلتاب که یکی از واحدهای تولیدی شهرستان است پس از آتش‌سوزی به پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها مجهز شد و رونق این واحد تولیدی نیازمند همکاری و اتحاد دستگاه‌های ذی‌ربط است.

براساس این گزارش، در این جلسه از سوی تولیدکنندگان مشکلات موجود و همچنین راه‌کارهای مناسب برای پیشرفت و توسعه واحدهای تولیدی در شهرستان مطرح شد و مصوباتی به تصویب رسید.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :