آخرین عناوین

سه شنبه 22 اسفند 1396-9:0 کد خبر:50792

بازدید استاندار مازندران از واحد تولیدات سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری ساری

استاندار مازندران به همراه جمعی از مدیران ومسئولین، از واحد تولیدات سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری ساری بازدید کردند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری ساری، صبح 21 اسفند 96، محمد اسلامی، استاندار مازندران، عباسعلی نوبخت، معاون امور جنگل سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور و همچنین ناصری، رئیس مرکز بذر و اصلاح ژنتیک با همراهی زارع، مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری ساری از واحد تولیدات این سازمان بازدید به عمل آوردند.

طی این بازدید مدیرعامل سازمان، گزارش کاملی از فعالیتهای صورت گرفته در حوزه تولیدات، جابجایی و حفظ درختان در مسیر پروژه های عمرانی و همچنین رویکرد سازمان مبنی بر کاشت گونه های بومی و جنگلی در شهر ساری ارائه داد.

استاندار مازندران ضمن اعلام رضایتمندی از اقدامات خوب شهرداری ساری بیان داشت: با این اقدامات موثر و بهینه، شهر ساری تبدیل به بانک ژن گیاهان بومی شمال کشور خواهد شد.

شایان ذکر است، اسلامی، استاندار مازندران پس از بازدید و اعلام رضایتمندی از عملکرد سازمان فضای سبز شهرداری ساری، طی دستوری رویکرد کاشت انواع گونه های بومی و جنگلی این سازمان را به تمام شهرداری های استان مازندران ابلاغ نمودند.

7024

7023

7022

7021

7020

7019

7018

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :