آخرین عناوین

سه شنبه 22 اسفند 1396-11:38 کد خبر:50796

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری ساری اعلام کرد:

بهره ‌برداری از فاز دوم ساماندهی و بهسازی بازار روز ساری

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌ بار شهرداری ساری با اشاره به اجرای فاز اول و دوم بهسازی بازار روز ساری گفت: ایجاد اشتغال‌زایی و رفاه شهروندی از مزایای اجرای این طرح بوده است.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری مرکز استان، نعمت الله معینی، مدیرعامل این سازمان با اشاره به بهسازی فاز دوم بازار روز ساری اجرای این پروژه را در راستای ساماندهی دستفروشان دانست و  اظهار داشت: این سازمان در ادامه طرح ساماندهی دستفروشان بازار روز ساری، با فراخوانی نسبت به ثبت نام دستفروشان و صدور کارت شناسایی اقدام و محوطه سازی مناسب، تعمیر و مرمت فضای بازار را در دستور کار قرار داده و اجرایی نموده است.

وی، هدف از ساماندهی این بازار را بهینه سازی عملکرد تولیدکنندگان و فروشندگان محصولات کشاروزی عنوان کرد و افزود: ایجاد درآمد پایدار، اشتغال‌زایی و رفاه شهروندی از دیگر مزایای اجرای طرح ساماندهی بازار روز ساری بوده و همچنین این اقدام، زیباسازی نمای بصری، سهولت در رفت و آمد شهروندان و ایجاد بستر مناسب برای رعایت اصول بهداشتی در راستای سلامت شهروندی در بازار را در پی خواهد داشت.

‎مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری ساری با قدردانی از حمایت و پشتیبانی های شهردار و اعضا شورای اسلامی شهر مرکز استان در خصوص اجرای پروژه های این سازمان، خاطرنشان کرد: همکاری کسبه بازار روز و شهروندان در عملیاتی شدن طرح ساماندهی و بهسازی فازهای اول و دوم این بازار نقش موثری در اجرای این پروژه در کمترین بازه زمانی داشته است.

شایان ذکر است، بازار روز (شریف العلماء) ساری یکی از قدیمی ترین بازارهای مرکز استان در عرصه توزیع محصولات کشاورزی بوده که تحت نظارت سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری ساری فعالیت می نماید. 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :