آخرین عناوین

چهارشنبه 23 اسفند 1396-9:14 کد خبر:50814

انتقاد فرماندار قائمشهر:

مدیران به شایعات توجه نکنند/مدیری که کم کاری کند با آن برخورد می کنم

فرماندار قائم‌شهر با انتقاد از پخش شایعات بابت رفتنش به فرمانداری ساری گفت: مدیران به شایعات توجه نکنند و به کارشان ادامه دهند، کم کاری از مدیری مشاهده کنم با آن برخورد خواهم کرد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از مازنی خبر، فرماندار قائم‌شهر به شایعات جابه جائی در فرمانداری این شهرستان پاسخ داد.

براساس این گزارش، مهدی محمدی در آخرین جلسه شوراری اداری شهرستان قائم شهر با تاکید بر اینکه مسئولیت ها برای هیچ مدیری ماندگار نیست ، اظهار داشت:همه ما باید تا روزی که مسئولیت داریم در راستای خدمت به مردم تلاش کنیم.

محمدی با انتقاد از پخش شایعات در فضای مجازی بابت تغییرات در فرمانداری قائم شهر و رفتنش به فرمانداری ساری ، اظهار داشت:مدیران به شایعات توجه نکنند و با انگیزه به کارشان ادامه دهند، زیرا بنده در صورتی که کم کاری را از مدیری مشاهده کنم با آن برخورد خواهم کرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان قائم شهر ادامه داد: اگر قرار است فردا از مسئولیت مان خداحافظی کنیم باید تا لحظه آخر به فکر خدمت به مردم باشیم .

محمدی با تاکید بر اینکه مدیران در تمامی جلسات فرمانداری باید شخصاً حضور یابند ، اظهار داشت: با مردم طوری رفتار کنید که دوست دارید همانگونه با شما رفتار شود.

فرماندار قائم شهر با اشاره به در پیش بودن سفرهای نوروزی ، تصریح کرد: باید شرایط طوری فراهم شود که مردم و مسافرین با کمترین مشکلات هم رو به رو نشوند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :