آخرین عناوین

چهارشنبه 23 اسفند 1396-12:18 کد خبر:50821

با قدرشناسی از سال ها خدمت رسانی صادقانه:

خداحافظی یکی از موفق ترین مدیران تاریخ مازندران/معاون سرپرست می شود

در حالی این روزها زمزمه خداحافظی مدیرکل بنیاد شهید مازندران بگوش می رسد که اقشار مختلف جامعه ایثارگران استان خواستار تداوم خدمت رسانی صادقانه این مدیر خدوم هستند .


به گزارش خزرخبر و به نقل از شمال نیوز، در حالی این روزها زمزمه خداحافظی عباسعلی رضایی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران بگوش می رسد که اقشار مختلف جامعه ایثارگران استان خواستار تداوم خدمت رسانی صادقانه این مدیر خدوم و ایثارگر هستند .

براساس این گزارش، خانواده های شهدا و جانبازان به عنوان استوانه های جامعه ایثارگری به زمزمه های بازنشستگی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان واکنش نشان داده و خواهان تداوم حضور عباسعلی رضایی در این مسئولیت هستند .

عباسعلی رضایی برادر سه شهید و از مدیران ایثارگری است که به خوبی و از نزدیک با آلام و دغدغه های جامعه ایثارگری آشنا است و در طول سال ها مسئولیت خطیر مدیریت امور ایثارگران استان ، منشا خدمات گسترده و بی شماری بوده است .

حضور مستمر در کنار خانواده های شهدا و جانبازان ، پیگیری مستمرمشکلات جامعه ایثارگری مازندران ، توجه به ایثارگران همه مناطق استان از شرق تا غرب ، آشنایی با مسائل پیش رو و اشراف به خدمات رسانی صحیح به جامعه ایثارگری از دلایل موفقیت این مدیر توانمند در بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران به شمار می رود .

گفته می شود عباسعلی رضایی در آستانه بازنشستگی قرار دارد و خود نسبت به آن تمایل نشان داده است اما جامعه بزرگ ایثارگری استان به این موضوع اعتراض دارد .

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :