آخرین عناوین

پنجشنبه 24 اسفند 1396-10:31 کد خبر:50833

در روزهای منتهی به سال نو رخ داد:

شهردار و مدیر اسبق آموزش و پرورش نکا درگذشت

حاج عباسعلی صادقيان، ‌شهردار و مدیر اسبق آموزش و پرورش نکا درگذشت.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، مرحوم مغفور حاج عباسعلی صادقیان لمراسکی از پیشکسوتان فرهنگی بود که با گذراندن عمری خدمت به دانش‌آموزان و جامعه فرهنگی و همچنین خدمت به شهروندان نکایی در کسوت شهردار نکا، چهارشنبه 23 اسفندماه دار فانی را وداع گفت و به دیدار معبود شتافت.

آموزش و پرورش شهرستان نکا در اطلاعیه‌ای زمان تشییع و وداع با پیکر پاک پیشکسوت فرهنگی، مرحوم مغفور «حاج عباسعلی صادقیان لمراسکی» را اعلام کرد.

در متن این اطلاعیه آمده است: بدینوسیله به اطلاع می‌رساند مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر فرهنگی فرهیخته، شادروان مرحوم مغفور حاج عباسعلی صادقیان لمراسکی، مدیر اسبق اداره آموزش و پرورش شهرستان و همچنین شهردار اسبق نکا، روز پنج‌شنبه 24 اسفند ماه، رأس ساعت 10:30 دقیقه از اداره آموزش و پرورش شهرستان نکا برگزار می‌شود.

همچنین پیکر این عزیز از دست رفته، پس از تشییع در نکا به زادگاهش روستای لمراسک، انتقال و ساعت 15 در آن روستا تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

‌»حسین پالار» مدیر آموزش و پرورش شهرستان نکا نیز در پی درگذشت پیشکسوت فرهنگی و مدیر اسبق آموزش و پرورش این شهرستان و همچنین شهردار اسبق نکا مرحوم مغفور حاج عباسعلی صادقیان لمراسکی، این ضایعه را به خانواده آن مرحوم و جامعه فرهنگی تسلیت گفته و پیامی صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

‌و بشر الصابرین الذین اذا اصابتهم

مصیبه قالو انالله و اناالیه راجعون

«حاج عباسعلی صادقیان» هم از میان ما رفت؛ رفت تا در جوار رحمت واسعه  پروردگار، زندگی حقیقی را آغاز و آرامش واقعی را تجربه کند.

در ادامه این پیام آمده است: چهره آرام، لبخند دلنشین، اخلاق‌مداری، راستی و صداقت صادقیان عزیز، اما تا همیشه در خاطر دوستان و همکاران و همشهریان فهیم باقی است تا شاید التیامی شود برای دل‌های داغدار و چشمان اشکبار از رفتنش.

پالار افزود: مدیریت مدبرانه و دلسوزانه این عزیز از دست رفته در اداره آموزش و پرورش شهرستان نکا و مدیریت فکورانه و تلاشگرانه در اداره امور شهر در پست شهرداری نکا، از جمله سوابق ارزشمند و تأثیرگذار این پیشکسوت فرهنگی و یادگار 8 سال دفاع مقدس در منطقه بوده است که همواره در اذهان جامعه فهیم فرهنگی و مردم قدرشناس نکا خواهد ماند.

وی در پایان گفت: فقدان آن برادر عزیز را که در روزهای پایانی سال آسمانی شد، به یادگاران و خانواده ارجمندش تسلیت می‌گوییم و از درگاه خداوند منان برای ایشان رحمت، مغفرت و همجواری با روح بلند برادر شهیدش و برای بازماندگان، شکیبایی و طول عمر با عزت خواهانیم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :