آخرین عناوین

پنجشنبه 24 اسفند 1396-14:37 کد خبر:50844

مدیران غیرپاسخگو عامل ایجاد مشکلات در مازندران:

آقای استاندار ؛ از حرف تا عمل فاصله ای است از آسمان تا زمین! لطفاً دست به کار شو

آقای استاندار تفاوت بسیاری است از اینکه بگوئی من می توانم تا اینکه بتوانی کار مورد نظر را انجام دهی! دقیقاً فاصله از زمین تا آسمان است از حرف تا عمل!


به گزارش خزرخبر و به نقل از مازنی خبر، تفاوت بسیاری است از اینکه بگوئی من می توانم تا اینکه بتوانی کار مورد نظر را انجام دهی! دقیقاً فاصله از زمین تا آسمان است از حرف تا عمل!

این روزها مدیران غیرپاسخگو در مازندران ، قارچ‌گونه در حال افزایش هستند هرچند هنوز هم دلخوشیم به حضور بعضی مدیرانی که در ادارات کل و دستگاه های اجرائی دغدغه پاسخگوئی به مردم را دارند، مانند آرام در بهزیستی ، محمدزاده در راهداری ، جاودانی در ارشاد ، حسین زادگان در ورزش ، ولیپور در کتابخانه‌ها ،  قاسمی در آموزش و پرورش ، واحدی در همیاری شهرداری‌ها ، جعفری در شرکت غله ، گرزین در فنی و حرفه ای و چند مدیر و مسئول دیگر که هر وقت تماس گرفتیم و از مشکلات مردمی حرف زدیم آنرا به جد پیگیر شدند.

اما روی سخن‌مان با استاندار مازندران در مورد مدیرانی است که حتی به خودشان زحمت نمی دهند پاسخ اصحاب رسانه و خبرنگار را بدهند تا مشکلات مردمی را بشنوند و گره از کار مردم رنج دیده و آسیب دیده باز نمایند.

اجازه دهید بی تعارف نقد کنیم ؛ همانطور که رئیس جمهور عزیزمان از اصحاب رسانه خواست قلم را در مسیر نقد سازنده به حرکت درآورید.

بی تعارف بگوئیم این روزها و بعد از رفتن ابراهیم زاده از شرکت گاز استان ، دیگر آن خبرهای شیرین را از این شرکت مهم و خدمات رسان نمی شنویم ، دیگر مدیری در راس این شرکت وجود ندارد که اگر خبرنگاری خواست با او تماس بگیرد ، با دل و جان استقبال کند و پیگیر حل مشکلات مردمی شود.

این روزها شرکت گاز مازندران از نداشتن مدیری رنج می برد که بخواهد ضمن ارتباط سازنده با اصحاب رسانه ، به فکر خدمات رسانی مطلوب‌تر دولت تدبیر و امید با کمک خبرنگاران به مردم باشد.

آقای استاندار اصحاب رسانه منتظر هستند مدیران غیرپاسخگو را به پاسخگوئی وادار کنید و اگر قابل تغییر رفتاری نیستند ، کمک کنید جایشان مدیران پاسخگو بر صندلی مسئولیت بنشینند.

مدیرانی که اگر قرار باشد از سیستم کاری آنها نقد بنویسیم می توانیم ده ها مورد را بیان کنیم که چیزی جز ناامیدی در جامعه ، پیامدی در پی نخواهد داشت.

مازندران در بسیاری از حوزه ها از جمله شرکت گاز مازندران نیاز به مدیران پاسخگو دارد.

مازندران نیاز دارد به مدیرانی که دغدغه شان حل مشکلات مردم باشد نه راضی کردن عده ای خاص برای تداوم نشستن بر صندلی مسئولیت !

به راستی ، چقدر دلمان برای ابراهیم زاده در شرکت گاز مازندران تنگ شده است...

کاش جانشینش ، مدیری از جنس خودش بود

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :