آخرین عناوین

شنبه 26 اسفند 1396-10:13 کد خبر:50869

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران خبر داد:

۱۰۰ چالش حوزه سلامت در مازندران شناسایی شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران از شناسایی ۱۰۰ چالش اول در حوزه سلامت استان خبر داد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، سید عباس موسوی صبح شنبه در چهارمین نشست کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان که در سالن قلم دانشگاه علوم پزشکی مازندران برگزار شد با بیان این مطلب که  اجرایی کردن ایده های مصوب شده توسط کارشناسان دستگاه های اجرایی در این کارگروه سخت و تخصصی است گفت: باید به سمت تقویت حوزه هایی پیش برویم که بیشترین مداخلات اجتماعی را در راستای تقویت و اجرایی شدن مصوبات کارگروه سلامت و امنیت غذایی دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اعلام این مطلب که در سال ۹۶ نیم رخ و دورنمای سلامت استان برای ۵ سال آینده تدوین شد ، افزود:در این راستا بیش از ۱۰۰ چالش اول در حوزه سلامت مازندران شناسایی گردید.

احمد حسین زادگان معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران نیزگفت: باید سهم مشارکت  سازمان های فرهنگی در حوزه های اجتماعیی افزایش یابد و ضمانت اجرایی مصوبات کارگروه نیز برای دستگاه های اجرایی تبیین شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران با بیان اینکه برای اجرای بهتر برنامه های تدوین شده در کارگروه سلامت امنیت غذایی استان باید تفاهعم نامه های لازم با دستگاه های مربوطه منعقد گردد، اظهار کرد:کاهش بیماری های روانی، ارتقای سطح سلامت جامعه و پیشگیری از بار بیماری ها و مشکلات این حوزه  در استان فقط از طریق همکاری های بین بخشی ارائه می شود.

حسین زادگان به نقش مهم سازمان های مردم نهاد و فضای مجازی در کمک به آگاهی جامعه و پیشگیری از بیماری ها اشاره کرد و بیان داشت:مشارکت همگانی برای تامین، حفظ و ارتقای سلامت اصلی حیاتی است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :