آخرین عناوین

شنبه 26 اسفند 1396-10:59 کد خبر:50870

رئیس پلیس راه مازندران خبر داد:

بارش برف و باران در روزهای پایانی سال/احتمال ریزش سنگ در زمان بارندگی

رئیس پلیس راه مازندران گفت: شاهد بارش برف و باران در ارتفاعات محورهای هراز و کندوان هستیم که سطح محورهای استان لغزنده است ولازم است رانندگان با رعایت سرعت مطمئنه تردد کنند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، علی‌رضا قدمی امروز درباره آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی مازندران اظهار داشت: شاهد بارش برف و باران در ارتفاعات محورهای هراز و کندوان هستیم.

وی با اشاره به بارش‌های پراکنده و مه‌آلود بودن محورهای مازندران، گفت: سطح محورهای استان لغزنده است که لازم است با رعایت سرعت مطمئنه تردد کنند.

رئیس پلیس راه مازندران به آغاز طرح نوروزی پلیس راه استان اشاره کرد و افزود: تمامی مأموران پلیس راه در این طرح با تمام امکانات در حالت آماده‌باش کامل هستند.

*احتمال ریزش سنگ در زمان بارندگی

این مسئول با بیان اینکه تمامی راه‌های مازندران باز است، تصریح کرد: معمولا در زمان بارندگی احتمال ریزش سنگ در محورهای استان وجود دارد که لازم است مسافران به هشدارهای نوروزی توجه کنند.

قدمی با اعلام اینکه امروز محدودیت ترافیکی در محورهای مازندران نداریم، اضافه کرد: از فردا محدودیت‌های ترافیکی نوروزی از سر گرفته می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مهم‌ترین توصیه ما به مسافران نوروزی این است که در زمان بروز ترافیک از انحراف به شانه خاکی جاده پرهیز کرده و به توصیه‌ها و هشدارها توجه کنند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :