آخرین عناوین

يکشنبه 27 اسفند 1396-10:51 کد خبر:50880

فرماندار نوشهر اعلام کرد:

مدیران نوشهر مرخصی‌ را باید به فرمانداری اطلاع دهند

فرماندار نوشهر گفت:‌ اگر مدیر اداره‌ای بخواهد به مرخصی یا مأموریت برود باید حتماً این موضوع را کتبی به فرمانداری اعلام کند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس،عبدالصمد صفرنژاد در آخرین جلسه شورای اداری شهرستان نوشهر که در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد با اشاره به اینکه باید مردم را ولی نعمت دانست، اظهار داشت: مردم ارباب رجوع هستند و باید به آنها جواب صحیح بدهیم ولی برخی مدیران شهرستان پاسخ‌گوی مردم نیستند.

وی با بیان اینکه مردم خادم خود را می‌شناسند، افزود: بر اساس آمار کشوری بیش از 3 هزار پست کلیدی و صندلی مدیریتی در کشور داریم و بیش از 219 هزار شهید برای حفظ نظام دادیم که میانگین برای هر صندلی 73 شهید داده شد.

فرماندار نوشهر با اشاره به اینکه برخی مدیران ادارات شهرستان ساعت 8:30 وارد اداره می‌شوند، تأکید کرد: رئیس اداره باید حداکثر ساعت 7:30 داخل اداره‌اش باشد و از آن طرف هم ساعت 2 یا 2:30 عصر زمان پایان کار بدنه اجرایی یک اداره است و مدیران نباید به این زمان اکتفا کنند بلکه باید پاسخ‌گوی مردم باشند.

وی عنوان کرد:‌ اگر در طول ایام سال و به ویژه تعطیلات تابستان یا نوروز، مدیر اداره‌ای بخواهد به مرخصی یا مأموریت برود باید حتماً این موضوع را کتبی به فرمانداری اعلام کند تا در زمان‌هایی که نیاز به حضورشان است بدانیم که با چه کسی در آن اداره باید ارتباط برقرار کرد.

با بیان اینکه برخی مشکلات ریشه‌ای در این شهرستان باقی مانده است و از هر دوره‌ای به دوره بعدی پاس‌کاری شد، تصریح کرد:‌ به روزمره‌گی افتادیم و بنابراین باید کار جدید توسعه‌ای انجام دهیم و مردم آن را حس کنند.

وی اظهار کرد: مدیران اطلاع‌رسانی به مردم را بسیار حائز اهمیت بدانند چرا که بسیاری از مردم از عملکرد دستگاه‌های اداری بی‌خبر هستند و کمتر مدیری در این مدت زمان کمی که تصدی فرمانداری را بر عهده گرفته‌ام دیدم که با رسانه‌ها در حوزه کارکرد خود مصاحبه کرده باشند.

فرماندار نوشهر افزود: مدیر هر اداره‌ای باید خودش کارهای خود را اطلاع‌رسانی کند و منتظر مدیرکل خود نباشند در حالی که برخی مدیران فکر می‌کنند اگر هر چه مرکز استان بگوید باید انجام شود در حالی که خط مقدم ما هستیم.

وی توسعه هر شهرستان را به مدیریت آن دانست و عنوان کرد: نوشهر، شهر گردشگری است و دارای ظرفیت‌های بزرگ طبیعی مانند کوه، جنگل و دریا هستیم ولی با همه این چیزها آمار بیکاری در اینجا بالا است.

صفرنژاد تصریح کرد: 90 درصد اراضی نوشهر حفاظتی است و محیط‌زیست بر روی آن نظارت دارد ولی باید بر روی آن 10 درصد برای پیشرفت و توسعه شهرستان نوشهر مانور بدهیم.

وی با اشاره به اینکه کجور شناسنامه نوشهر است و واژه محرومیت زیبنده آن نیست، گفت: با مرمت و بهسازی راه دسترسی مستقیم نوشهر به کجور و بهره‌برداری از آن، توسعه کجور جهش می‌گیرد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :