آخرین عناوین

سه شنبه 29 اسفند 1396-0:39 کد خبر:50895

سخنگوی اورژانس 115 بابل اعلام کرد:

حادثه‌ای ناگوار برای یک خانواده 5 نفره بر اثر انحراف پراید در بابل/ مرگ برادر و خواهر در حادثه تصادف

سخنگوی اورژانس 115 بابل گفت: انحراف پراید در بابل منجر به مصدومیت پنج سرنشین این خودروی سواری شد که پس از انتقال به بیمارستان دو نفر از مصدومان فوت شدند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از  روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل،خبری مبنی بر اینکه در ساعت 12:21 دقیقه روز گذشته گزارشی از انحراف پراید در کمربندی جنوبی بابل جنب پمپ بنزین رضازاده گزارش شد.

براساس این گزارش،در خبر دریافتی آمده بود که این حادثه پنج مصدوم داشت که شامل یک پسربچه هشت ساله، دو دختر دوقلوی پنج‌ساله، یک مرد 49 و یک زن 42 ساله  بودند.

سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل با بیان اینکه این مصدومان همگی اعضای یک خانواده بودند، اظهار کرد: تکنسین‌های اورژانس 115 بابل پس از اقدامات پزشکی و CPR کردن مصدومان آنها را به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل کردند، براساس اعلام تکنسین‌های اورژانس 115 ، حال پدر و مادر و یکی از دوقلوها و پسر خانواده در زمان انتقال به بیمارستان وخیم بود.

مهدی غلام‌نیا روشن گفت: آخرین خبر(21:53 دقیقه) حاکی از این است که پسر هشت ساله و یکی از دوقلوهای دختر پنج ساله فوت کردند، شرایط مادر بهتر شده و پدر در CPR است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :