آخرین عناوین

شنبه 21 تير 1393-17:5 کد خبر:509

شرخرهای مسلح یک روستا را در آمل به هم ریختند

گروهی از شرخرهای مسلح اجیر شده با هدف وصول طلب از یک بدهکار در روستای «مطهر» شهرستان آمل، با تیراندازی و رعب آفرینی این روستارا در وحشت فرو بردند و به گفته شاهدان عینی چند نفر را زخمی کردند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از ایرنا، شرخرها که روز جمعه برای اخذ طلب از یک بدهکار در روستای «مطهر» از توابع بخش دابودشت آمل حضور یافته بودند، پس از بی نتیجه ماندن درخواست های خود، با استفاده از سلاح های سرد وگرم و شلیک گلوله سبب رعب وحشت روستاییان شدند.

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان آمل با تایید این خبر به خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی گفت: شرخرها پس ازحضور در منزل فرد بدهکار که نزدیک امامزاده و مسجد محل است در صدد وصول طلب برآمدند که پس از بی نتیجه ماندن گفت وگوها، با کلت و تفنگ دولول ساچمه ای اقدام به تیراندازی هوایی و ایجاد ترس کردند.

علی طالبی افزود: پس از این اقدام و صدای ناشی از شلیک گلوله نزدیک مسجد، نمازگزاران بلافاصله از مسجد بیرون و پیگیر تیراندازی در روستا شدند.

وی ادامه داد: بلافاصله با اعزام پلیس شهرستان به روستای مطهر و پیگیری علت حادثه از سوی فرد مورد حمله، هویت مهاجمان شناسایی شد و تلاش برای دستگیری آنان ادامه یافت.

از سوی دیگر یکی از اهالی روستا دراین باره به خبرنگار ایرنا گفت: افراد شرور با ظاهری که نقاب برچهره داشتند، پس از شلیک چند گلوله حین فرار با اهالی روستا نیز درگیر و چند نفر ازآنان را به شدت زخمی کردند.

وی ادامه داد: حدود شش نفر از اهالی روستای مطهر حین خروج از مسجد به ضرب قمه شرخرها که تعداد آنها بین 3 تا 9 نفر گفته می شود، مصدوم شدند.

این فرد تصریح کرد: شرخرهای شرور از راه شالیزارها اقدام به فرار کردند و سه خودرو آنها با پلاک آمل و بابل توسط اهالی روستا توقیف شده است.

وی اضافه کرد: نیروهای پلیس وبسیج برای حفاظت از روستاییان ساعت ها بعد از این حادثه در منطقه حضور داشتند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :