آخرین عناوین

چهارشنبه 1 فروردين 1397-21:20 کد خبر:50909

نامه تشکر و قدردانی دستفروشان ساری:

ممنون آقای عبوری که ایستادگی کردید / از مغازه‌ داران و نیروی انتظامی متشکریم

ما میدانیم علیرغم فشار به حق مغازه داران مبنی بر جمع کردن بساط دستفروشان ، شما ایستادگی کردید و نگذاشتید نان تعداد زیادی از زحمت‌کشان و طبقه ضعیف جامعه آجر شود.


به گزارش خزرخبر و به نقل از عبارت، صبح امروز حدود ۱۰۰ نفر از دستفروشان ایام عید در ساری  تقدیرنامه ای را از  مهدی عبوری شهردار ساری به صورت اختصاصی برای عبارت ارسال کردند که متن آن به قرار زیر است:

جناب آقای دکتر مهدی عبوری

شهردار پرتوان، جوان و موفق ساری

باسلام

هرچند ادبیات ما چندان خوب و کتابی نیست اما از قدیم گفته‌اند آنچه از دل برآید بر دل می‌نشیند.

بدینوسیله مراتب قدردانی خود را از فرصتی که برای تمامی فروشندگان از تمامی اقشار فراهم کردید تا بتوانند بساط خود را در یک هفته مانده به عید در خیابان‌های مرکزی و اصلی شهر زیبای ساری پهن کنند و شب عید با کسب درآمد لبخندی بر لب خانواده هایشان بنشانند اعلام می‌کنیم.

ما میدانیم علیرغم فشار به حق مغازه داران مبنی بر جمع کردن بساط دستفروشان ، شما ایستادگی کردید و با این منطق که امسال از لحاظ مالی سال دشواری بوده است نگذاشتید نان تعداد زیادی از زحمت‌کشان و طبقه ضعیف جامعه آجر شود.

همچنین با روی باز پذیرای دستفروشان دیگر شهرهای مازندران هم شدید زیرا خودتان گفتید من یک مازندرانی هستم، پس آغوشتان را روبه همه گشودید.

همچنین مراتب قدردانی خود را از شهرداران مناطق یک و دو ساری و همکاران پرتلاششان اعلام میداریم که هرگاه با مشکلاتی نظیر آب گرفتگی، کمبود وسائل رفاهی و انتخاب مکان مواجه شدیم نهایت همکاری را با ما داشتند.

از مغازه‌داران عزیزساروی ( به خصوص خیابان‌های مرکزی شهر) هم نهایت تشکر را میکنیم که علیرغم وضعیت نه چندان مطلوب بازار دوستانه و برادرانه اجازه دادند نانی حلال را به سفره خود ببریم.

از نیروی محترم انتظامی هم که حافظ مال و امنیت ما بود و برخوردی برادرانه و دوستانه داشت تشکر ویژه میکنیم.

سال نو و عید نوروز را به همه هموطنان عزیزمان به خصوص ساروی های عزیز تبریک میگویم و برای همگان در سال ۹۷ آرزوی سلامتی، موفقیت و آبرومندی داریم.

جمع کثیری از دستفروشان شب عید در ساری

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :