آخرین عناوین

پنجشنبه 2 فروردين 1397-8:59 کد خبر:50915

خسارت های به جا مانده از طوفان شب گذشته در مازندران

وزش شدید باد در مازندران با سرعت 110 کیلومتر بر ساعت که چهارشنبه‌شب آغاز شد، به‌مدت 2 ساعت ادامه یافت و سبب به بار آمدن خسارات و قطعی برق در بسیاری از نقاط مازندران شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، وزش شدید باد در مازندران با سرعت 50 تا 110 کیلومتر بر ساعت که چهارشنبه‌شب از غرب مازندران آغاز شد، به‌مدت 2 ساعت ادامه یافت و سبب به بار آمدن خسارات و قطعی برق در بسیاری از نقاط مازندران شد.

بسیاری از خزانه‌های برنج که برای به بار آمدن نشا توسط کشاورزان مهیا شده بود، ویران شد.

سه مصدوم در ساری، اعلام مصدومیت دو نفر در بهشهر و یک نفر در بابل، تعداد مصدومان وزش باد شدید در مازندران را به 6 نفر رساند.

در ارتباط با وضعیت مصدومیت دو خانم بهشهری، سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی مازندران اظهار کرد: این حادثه در روستای شهید آباد و برای دو خانم 28 و 32 ساله رخ داد.

ذکریا اشکپور اضافه کرد: این دو خانم به‌دلیل سقوط داربست دچار حادثه شدند که به‌ وسلیه دو دستگاه آمبولانس به بیمارستان امام خمینی(ره) بهشهر اعزام شدند.

براساس این گزارش، شکسته شدن شیشه چند خودرو، سقوط تابلوی تبلیغاتی در خیابان فردوسی ساری و میدان طالقانی قائم‌شهر از دیگر حوادث گزارش‌شده مربوط به طوفان بود.

همچنین پرواز شرکت هواپیمایی ماهان به شماره پرواز ۲۵۳۵ (BAE463 ) از فرودگاه  مشهد به ساری به ‌دلیل وزش باد شدید (۳۰نات) در ساری به سمت فرودگاه مهرآباد تعییر مسیر داد.

وی ادامه داد: پرواز ایران ایر به شماره ۳۳۱۸ (ATR76) از فرودگاه مهرآباد به ساری هم به‌دلیل باد شدید (۳۰نات) به مبدأ بازگشت.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :