آخرین عناوین

دوشنبه 6 فروردين 1397-12:50 کد خبر:50954

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران خبر داد:

افزایش 31 درصدي تصادفات در هفته اول تعطيلات نوروزي 97

مدير كل پزشكي قانوني استان گفت : بر اساس اطلاعات رسيده از مراكز پزشكي قانوني مازندران جمع كشته هاي تصادفات نوروزي امسال در هفته اول تعطيلات در استان 21 نفر هستند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومي پزشكي قانوني استان مازندران ، مدير كل پزشكي قانوني استان گفت:بر اساس اطلاعات رسيده از مراكز پزشكي قانوني مازندران جمع كشته هاي تصادفات نوروزي امسال در هفته اول تعطيلات در استان 21 نفر (13 مرد و ما بقي زن )هستند.

عباسي با اعلام افزایش 31 درصدي اين آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته اظهار داشت: از این تعداد 9 عابر ،6 سرنشین ، 4 راننده و 2 موتورسوار هستند.

بر اساس آمار شهرستان های تنکابن ، بابل و قائمشهر هر کدام با 3 فوتی و محمودآباد، نور ، چالوس و آمل هر کدام با 2 فوتی و ساری ،گلوگاه ، فریدونکنار و بهشهر هر کدام با یک مورد به ترتیب در رتبه های بعدی قرار دارند.

علي عباسي با بيان اين مطلب افزود:آمار جمع آوري شده از كشته هاي تصادفات نوروزي مربوط به محدوده زماني 25 اسفند 96 تا 4 فروردين امسال است و امكان تغيير در آن وجود دارد .

مدير كل پزشكي قانوني مازندران با تاكيد بر اينكه آمار ذكر شده از تلفات ،آمار اوليه اين استان است كه به صورت فوري از 15 مركز اين اداره كل جمع آوري شده و به جهت امكان اضافه شدن تلفات از بين مصدومان حوادث رانندگي نوروزي كه در بيمارستان ها بستري هستند در هفته دوم ارديبهشت اعلام مي شود .

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :