آخرین عناوین

دوشنبه 6 فروردين 1397-15:6 کد خبر:50959

طی احکامی از سوی رییس دانشگاه صورت گرفت:

انتصاب سرپرست مدیریت امور حقوقی و مشاور امور ایثارگران دانشگاه

طی احکامی از سوی رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران، سرپرست مدیریت امور حقوقي و مشاور در امور ايثارگران دانشگاه منصوب شدند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران،طی حکمی از سوی رییس دانشگاه ، مجتبی اورعی  به عنوان سرپرست مدیریت امور حقوقی دانشگاه منصوب شد.

براساس این گزارش، در این حکم آمده است : با عنایت به تعهد، دانش، تجربه و حسن سابقه ای که دارید به موجب این ابلاغ جنابعالی را با حفظ سمت و ردیف حقوقي به عنوان سرپرست مدیریت امور حقوقی دانشگاه منصوب می نمایم،امید است با رعایت تقوای الهی و بهره گیری شایسته از توانمندی همکاران محترم آن حوزه ، در راستاي حفظ حقوق، مصالح و شئونات دانشگاه همواره موفق و مويد باشيد.

همچنین رییس دانشگاه در حکمی دیگر قاسم سلیمی جانباز معزز دانشگاه را به عنوان  مشاور در امور ایثارگران دانشگاه منصوب  کرد.

در این حکم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید گرانقدر حاج سید مصطفی علمدار و آرزوی علو درجات برای ایشان، آمده است: با عنایت به تعهد، تجربه و سوابق ارزشمند به موجب اين ابلاغ جنابعالي را به عنوان مشاور اینجانب در امور ایثارگران دانشگاه منصوب می نمایم،امید است در سایه توجهات پروردگار متعال در راستای تعالی و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین پیگیري شايسته امور جامعه ارزشمند ايثارگران دانشگاه همواره موفق و مؤید باشید.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :