آخرین عناوین

دوشنبه 6 فروردين 1397-21:57 کد خبر:50964

انجام بیش از ۹۲ هزار مورد ویزیت بیمارستانی در تعطیلات نوروزی در مازندران

براساس گزارش آماری کمیته خدمات بهداشتی ستاد اجرایی خدمات سفر استان ، از ۲۷ اسفند ماه تا پنجم فروردین ماه سال جاري تعداد ۹۲۴۲۷ مورد ويزيت بيمارستاني در سطح استان انجام شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، براساس گزارش آماری کمیته خدمات بهداشتی ،سلامت و محیط زیست ستاد اجرایی خدمات سفر استان ، طی شش روز از تاريخ ۲۷ اسفند ماه  سال ۹۶ تا پنجم فروردين  ماه سال جاري تعداد ۹۲۴۲۷ مورد ويزيت بيمارستاني در سطح استان مازندران انجام شد.

در همین تاریخ بیش از ۷۶۰۰ بیمار در بیمارستانهای استان بستری شده و یک هزار و ۸۸۵ مورد عمل جراحی انجام شد.

در حوزه بهداشت نیز بیش از ۶۴۰۰ بازدید میدانی از مراکز تهیه ، توزیع و عرضه مواد غذایی و آشاميدني در سطح استان انجام شد،اين تعداد ماموريت به کشف ۶۲۹۰ کيلوگرم مواد غذايي فاسد ،۱۱۷ مورد اعلام به مراجع قضايي و ۲۵ مورد پلمپ مراکز منجر شد .

مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان نیز ،۴۰۷۴ ماموریت اورژانسی را به انجام رساند، از این تعداد ماموريت اورژانس ۱۱۵ ، يک هزار و ۴۰ مورد مربوط به تصادفات و حوادث رانندگي و ۳۰۳۴ مورد نيز غير تصادفي بوده است.

همچنین ستاد هدایت و اطلاع رسانی رسیدگی به امور درمان دانشگاه ، ۸۵ مورد درخواست اعزام بیمار به بیمارستان دریافت کرد که ۶۶ مورد آن ، اعزام بیمار بين بيمارستاني بوده و با موفقيت انجام شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :