آخرین عناوین

دوشنبه 6 فروردين 1397-22:45 کد خبر:50965

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران خبر داد:

انجام 234 عملیات امداد و نجات نوروزی در مازندران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از انجام ۲۳۴ عملیات امداد و نجات در ایام تعطیلات نوروزی خبر داد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از مهر، مجتبی اکبری به تعداد ۲۳۴ عملیات انجام شده توسط جمعیت هلال احمر مازندران در طرح امداد و نجات نوروزی اشاره کرد و افزود: از تعداد هزار و ۲۵۵حادثه دیده در ایام تعطیلات نوروزی ۱۱۶ مصدوم به مراکز درمانی انتقال یافتند و ۳۷ اسکان اضطراری نیز انجام شد.

وی ادامه داد: از تعداد ۹۴ حادثه جاده ای ۶۰۱ مصدوم به صورت سرپایی از خدمات طرح امداد و نجات جمعیت هلال احمر مازندران استفاده کردند.

اکبری تعداد کل مراجعه کنندگان طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی را ۱۹۰هزار و ۳۴۲مورد عنوان کرد و گفت:۱۶۸ هزارو ۹۶۲ بسته فرهنگی و آموزشی در بین مراجعان توزیع شد و ۵ هزار و ۴۸۵ نفر نیز از ایستگاه های سلامت  این جمعیت بهره بردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از شرکت دو هزار و پنج داوطلب در طرح فرشتگان رحمت خبرداد و افزود: در این طرح پنج هزار و۱۶۳ سبد اقلام بین ۱۶هزارو ۱۶۸بهره‌ور توزیع شد که ارزش ریالی این اقلام به پنج میلیارد و ۲۷۵ میلیون ریال رسیده است.

اکبری خاطر نشان کرد: هزارو ۳۰ نفر در اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی مشارکت داشتند و دو هزار و ۱۹۸ نفر نیز از خدمات طرح سحاب بهره مند شدند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :