آخرین عناوین

شنبه 21 تير 1393-21:53 کد خبر:513

انصراف عضو شورای شهر ساری از قبول معاونت اداره كل ورزش مازندران

عضو شورای اسلامي شهر ساري گفت: خدمت به مردم ساري بالاترين منصب براي من است.


به گزارش خزرخبر سعيد نجاريان در گفتگو با شمال نیوز با اعلام خبر انصرافش از قبول سمت معاونت فني و قهرماني اداره كل ورزش و جوانان مازندران اظهار داشت: خدمت به مردم ساري بالاترين منصب براي من است.

عضو شوراي اسلامي شهر ساري افزود: از همه عزيزاني كه به بنده لطف داشتند و خواهان حضور بنده در اداره كل ورزش و جوانان بودند، صميمانه تشكر مي كنم اما از آنجايي كه نمي خواهم با حضورم در اين جايگاه در خدمت به مردم شهرم كوتاهي صورت پذيرد، به خود اين اجازه را نمي دهم نسبت به رأي 17 هزار نفر از ساروي ها كه در انتخابات سال گذشته به بنده اظهار لطف داشته اند، براي در اختيار گرفتن چنين جايگاه هايي بي تفاوت باشم و ضمن احترام به همه كساني كه اين حقير را مورد لطف خود قرار دادند، انصراف خود را از حضور در اين سمت اعلام مي كنم.

رئيس كميسيون بودجه و حقوقي شوراي اسلامي شهر ساري در واكنش به طرح مسائلي در خصوص غيرقانوني بودن حضور همزمانش در شوراي شهر ساري و اداره كل ورزش و جوانان مازندران اذعان داشت: اين موضوع با مأموريت من از اداره متبوعم همراه بوده و طبق قوانين و مقررات هيچ منافاتي ندارد.

نجاريان در پايان گفت: بار ديگر از همه عزيزاني كه به من محبت داشتند خاصه اصحاب رسانه كه بنده را لايق حضور در اين جايگاه در اداره كل ورزش و جوانان كه در گذشته بزرگان و پيشكسوتاني همچون مرحوم بهروش، ثمربخش، بهروان و ... در آن داشتند، تشكر و قدرداني مي كنم. آنها مطمئن باشند بنده چه در ورزش مازندران سمتي داشته باشم و چه نداشته باشم از هيچ تلاشي براي اعتلاي آن دريغ نخواهم كرد.

به گزارش شمال نیوز، نجاريان در حالي از قبول سمت معاونت فني و قهرماني اداره كل ورزش و جوانان مازندران انصراف داد كه سعادتمند مديركل ورزش و جوانان در هفته گذشته ابلاغ وي را صادر كرده بود و حتي قرار بود صبح امروز (شنبه) آئين معارفه وي نيز برگزار شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :