آخرین عناوین

سه شنبه 14 فروردين 1397-18:13 کد خبر:52070

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران اعلام کرد:

کشته شدن ۲۹ نفر در سانحه رانندگی مازندران / رشد 7 درصدی تلفات جاده‌ای

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: ۲۹ نفرمرد و زن در حوادث رانندگی نوروزی امسال در جاده‌های استان کشته شدند که در مقایسه مدت مشابه سال گذشته ۷ درصد افزایش داشته است.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی پزشکی قانونی مازندران، مدیرکل پزشکی قانونی مازندران اظهار داشت: ۲۹ نفر مرد و زن در حوادث رانندگی نوروزی امسال در جاده‌های استان کشته شدند که در مقایسه مدت مشابه سال گذشته هفت درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه ۱۸ نفر از جان باختگان مرد و بقیه زن بودند، افزود: ۱۰ نفر از این تعداد سرنشین خودرو، ۹ نفر عابرپیاده، هشت نفر راننده و دو نفر نیز راکبان موتورسیکلت بودند.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: بابل با ۶ نفر، قائم‌شهر با چهار، تنکابن با سه، آمل سه و ساری هم دو نفر بیشترین آمار کشته‌شدگان حوادث جاده‌ای را به خود اختصاص دادند.

عباسی یادآور شد: آمار جمع‌آوری شده از کشته‌های تصادفات نوروزی مربوط به محدوده زمانی ۲۵ اسفند ۹۶ تا ۱۳فروردین امسال ۹۷ است و امکان تغییر در آن وجود دارد.

وی در پایان گفت:این آمار از ۱۵ مرکز این اداره کل جمع‌آوری شده و به ‌دلیل امکان اضافه شدن تلفات از بین مصدومان حوادث رانندگی نوروزی که در بیمارستان‌ها بستری هستند در هفته دوم اردیبهشت اعلام می‌شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :