آخرین عناوین

پنجشنبه 16 فروردين 1397-18:23 کد خبر:52108

اما و اگرهای انتصابات آخرین روزهای سال 96 در استان:

از بلاتکلیفی حسن زاده تا حواشی انتصاب نیکزاد

شنیده شده برخی جریان‌های سیاسی مرکز استان و البته برخی از رجال ساروی پایتخت نشین تمایل چندانی به فرمانداری حسن زاده که همینک سرپرست فرمانداری مرکز استان است ندارند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از به وقت ساری، شنیده شده یکی از نمایندگان ساری و برخی جریان‌های سیاسی مرکز استان و البته برخی از رجال ساروی پایتخت نشین تمایل چندانی به فرمانداری اسماعیل حسن زاده که همینک سرپرست فرمانداری مرکز استان است ندارد.

پیشتر برخی به دنبال جانشینی محمدی؛ فرماندار ساروی قائمشهر به جای حسین زادگان که همینک معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران است، بودند.

حسن زاده شخصیتی میانه روست و به نظر بهتر است به جای پیدا کردن جانشینش، به او که تجربه بخشداری تا معاونت سیاسی فرمانداری را در کارنامه دارد، فرصت داده شود.

شنیده دیگر حاکی است،استاندارمازندران چندان مایل به انتخاب عسگری نیکزاد به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش مازندران نبوده یا حداقل به شیوه انتصابش معترض است.

عسگری نیکزاد ساروی است و در اتفاقی کم سابقه یک روز مانده به پایان سال اداری ۹۶ درحکمی که به کارتابل قاسمی ارسال شد بعنوان مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان معرفی شد.

این عجله و مخالفت های فراوان درون استانی باعث شد انتصاب به حالت تعلیق درآید اما فشار مخالفان کارساز نشد و نیکزاد در نخستین روزهای سال اداری ۹۷ رسماً سکان مهم‌ترین و پرکارمندترین اداره استان را به دست گرفت.

نیکزاد که پیشتر معاون مالی اداری آموزش و پرورش مازندران بود درحالی به این عنوان رسید که رقبای به شدت قدرتمندتر و قدیمی تری داشت، اما گویا رابطه نزدیک او با شخص بطحایی که او هم قبل از وزیر شدن معاون مالی وزارت آموزش و پرورش بود، کار خودش را کرد.

عدم حضور استاندار و هیچ یک از معاونانش در جلسه معارفه و فرستادن دکتر جعفر قمی بعنوان مدیرکلی ستادی شایعه دلخوری اسلامی از فرآیند انتخاب و انتصاب نیکزاد را تقویت کرد.

خبرعجیب دیگری که کلاغ ها برای ما آوردند این است که شنیده شده جواد واحدی فرماندارسابق ساری یکی از گزینه‌های ریاست  میراث فرهنگی و گردشگری استان است.

او که فعلأ مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های مازندران است در پایان دولت احمدی‌نژاد و اوایل دولت روحانی فرماندار ساری بود.

فعلأ بهروز کشاورز شوهرخواهر دلاوربزرگ نیا؛ مدیرکل سابق میراث فرهنگی سرپرست این نهاد به شدت مهم و به شدت فشل در مازندران است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :