آخرین عناوین

جمعه 17 فروردين 1397-15:46 کد خبر:52118

تغییرات در شهرداری قائم‌شهر آغاز شد:

اولین شهردار منطقه یک قائمشهر انتخاب شد

طی صدور حکمی توسط شهردار قائم‎شهر اولین شهردار منطقه یک قائم‎شهر انتصاب شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از قائم‌آنلاین، بهمن معین‌پور شهردار قائم‎شهر پس از سه ماه از صدور حکمش شروع به جابه‌جایی در معاونت‌ها کرد و معاون شهرسازی خود را تغییر داد تا جعفر امینی‌بر به‌عنوان معاون شهرسازی در شهرداری قائم‌شهر کار خود را آغاز کند، وی قبل از انتصاب در سمت معاونت شهرسازی به‌عنوان رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری قائم‎شهر مشغول بکار بود.

همچنین پس از جابه‌جایی امینی‌بر و رفتن از سازمان آتش‌نشانی، داور رستم‌پور توسط شهردار قائم‎‎شهر به‌عنوان سرپرست این سازمان معرفی شد که جابه‌جایی دیگری در دوران مدیریت بهمن معین‌پور بوده است.

شهردار قائم‎شهر برای نخستین‌بار شهردار منطقه یک این شهر را انتخاب کرده بود، قائم‎شهر در سال ۹۴ طی ابلاغ وزیر کشور به دو منطقه تقسیم شده بود که معین‌پور طی حکمی مصطفی محمودزاده را به سمت شهردار منطقه یک قائم‎شهر معرفی کرد.

محمودزاده با سابقه، که چندین سال در شهرداری قائم‎شهر و در مسئولیت‌های مختلف مشغول به کار بود، به‌عنوان اولین شهردار منطقه یک قائم‎شهر معرفی شد، وی قبل از این مسئولیت با مسئولیت معاونت شهرسازی در شهرداری قائم‎شهر مشغول به کار بود.

بهمن معین‌پور قبل از این جابه‌جایی‎ها در سال ۹۷ تنها معاونت عمرانی خود را تغییر داده بود که اکنون درحال جابه‌جایی در معاونت‌ها و روسای سازمان‌های خود است، اکنون باید منتظر ماند تا شهردار منطقه دو چه کسی انتخاب می‌شود و باقی معاونت‎ها ابقا می‌شوند یا تغییر می‌کنند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :