آخرین عناوین

جمعه 17 فروردين 1397-18:48 کد خبر:52121

انتقاد جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران:

خدمات‌دهی رستوران‌داران به مسافران در مازندران مطلوب نبود

جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران با انتقاد از اینکه گزارشاتی از عدم خدمات‌دهی مطلوب رستوران‌داران ارائه شده، گفت: رستوران‌داران خدمات خوبی به مسافران ارائه ندادند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، علی نبیان در آخرین روز از فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران در جمع کمیته‌های این ستاد اظهار کرد: با فعالیت همه جانبه این ستاد شاهد حضور مسافران نوروزی در جای جای استان مازندران بودیم و شاهد این بودیم سفری خوش برای مسافران رقم بخورد.

وی ضمن تلاش از فعالیت رسانه‌ها در این مدت گفت: رسانه‌ها تلاش‌هایی خارج از وظایفی که داشتند تلاش کردند و برای اطلاع رسانی به مردم و شبکه‌های مجازی از هیچ کوششی دریغ نکردند و هم پای کمیته‌ها بودند.

نبیان ادامه داد: از 27 اسفندماه تاکنون یک‌هزار و 700 خبر از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران ارسال شده است.

جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران با بیان اینکه اشکالات و نواقصی که در این ایام  موجود بود کمیته‌های مستقر در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران اطلاع‌رسانی کنند تا در سال‌های آینده شاهد نقاط قوت باشیم و ایرادات به حداقل برسد.

این مسئول با اشاره به اینکه اتفاقات خوبی در این ایام رخ داد و شاهد برپایی نمایشگاه و جنگ‌های شادی در استان بودیم، افزود: 10  میلیارد و 90 میلیون تومان فروش کالاهایی بود که در نمایشگاه‌ها عرضه شد و بیشتر محصولات بومی استان مازندران بود.

وی با انتقاد از اینکه گزارشاتی که مسافران اعلام کردند عدم خدمات‌دهی مطلوب بیشتر رستوران‌داران بود، گفت: خدمات خوبی به مسافران ارائه ندادند که نیاز به پیگیری مضاعف دارد و اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری باید نسبت به آموزش این واحدها اقدام کنند.

جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران بیان کرد: باید تلاش شود تا در بازده زمانی که تا تابستان در پیش داریم رستوران‌هایی که در مازندران فعالیت دارند نسبت به آموزش آنان اقدام شود.

این مسئول اضافه کرد: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری باید این آگاهی را داشته باشد و اگر مجموعه‌ جدیدی صلاحیت ندارد و قرار است فعالیت را آغاز کند باید شرط مجوز و یا تمدید واحد رستورانی برای آموزش افرادی که در آن فعالیت دارند داشته باشند.

نبیان خاطرنشان کرد: کمیته‌های حوزه شهری، تنظیم بازار و کمیته روستایی،هلال احمر و.... باید نسبت به رفع نوافص تلاش کنند تا شاهد اعتراضات مردمی نباشیم بلکه نواقص شناسایی شود و برنامه‌ریزی برای رفع موانع و نواقص حل کنیم.

وی اظهار کرد:حل یک‌سری موارد با پول است اما یکسری موارد دیگر با پیگیری است نباید نسبت به مسائلی که برای مسافران به‌وجود می‌آید و نارضایتی دارند چشم‌‌پوشی کرد بلکه باید پیگیری کنیم تا به نتیجه برسیم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :