آخرین عناوین

جمعه 17 فروردين 1397-20:33 کد خبر:52124

کشف جسد سوخته شده در نوشهر

جسد مردی که به گفته شاهدان عینی آثار سوختگی در چهره اش وجود داشت روز جمعه در یکی از روستاهای بخش مرکزی نوشهر کشف شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از ایرنا،به دنبال کشف جسد مرد سوخته مجهول الهویه در نوشهر و اطلاع این موضوع توسط مردم به پلیس ۱۱۰، بلافاصله اکیپی از گشت انتظامی کلانتری ۱٢، کارآگاهان امورجنایی پلیس آگاهی ، متخصصان پزشکی قانونی به همراه مقام قضایی در محل کشف این جسد درحاشیه جاده جنگلی روستای  سنگتو (از توابع بخش مرکزی) حضورپیدا کردند.

بررسی های اولیه حاکی از آن بود بخش های اصلی این جسد ازجمله صورت متوفی توسط قاتل یا قاتلین احتمالی سوزانده و متلاشی شده و قسمتی از بدن(دست) نیز توسط حیوانات درنده خورده شده است و فاقد هرگونه مدارک هویتی می باشد.

جسد مجهول الهویه کشف شده به دستور بازپرس امورجنایی جهت تعیین زمان و علت اصلی مرگ و انجام آزمایشات لازم کالبدشکافی و سم شناسی به سردخانه پزشکی قانونی شهرستان نوشهر انتقال یافت.

مقامات قضایی و انتظامی از مردم درخواست کردند چنانچه افرادی از خانواده و بستگان شان طی روزهای گذشته مفقود شده و از آنان خبری به دست نیامده و همچنین با گزارش اخباری که منجر به شناسایی هویت این جسد شود به  پلیس آگاهی نوشهر مستقر در ستاد شماره ٢ فرماندهی انتظامی واقع در خیابان شهید نقی پور و یا  کلانتری ۱٢ غزالی واقع در منطقه گردکل مراجعه و یا به سامانه تلفنی فوریت های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :