آخرین عناوین

سه شنبه 24 تير 1393-13:51 کد خبر:530

برای اولین بار انجام شد:

راه اندازی گشت ويژه نظارت سازمان مديريت پسماند شهرداري ساري

برای اولین بار گشت ويژه نظارت سازمان مديريت پسماند شهرداري ساري با همکاری نیروی انتظامی راه اندازی و مشغول بکار شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومي سازمان مديريت پسماند شهرداري ساري ، گشت ويژه نظارت كه شامل دو دستگاه موتور سيكلت و2 دستگاه خودرو مزدا دو كابين است در ساری شروع به كار كرده است.

اين گشت  به‌ منظور كنترل و نظارت بيشتر بر اقدامات اين حوزه از قبيل جمع‌آوري و حمل پسماندها، جلوگيري از تخليه ضايعات و پسماندها در اماكن غير مجاز، ساماندهي زباله دزدها و عوامل غير مجاز زباله و ... به صورت شبانه‌روزي در سطح شهر فعاليت خواهد كرد.

با توجه به تنوع و تعدد وظايف سازمان مديريت پسماند و وسعت شهر ساري ، هرگونه اقدام شهروندان كه منجر به ناديده گرفتن حقوق شهروندي و اختلال در نظافت و بهداشت شهري شود، تخلف بوده و مشمول برخورد قانوني مي‌شود.

شهروندان عزیز با مشاهده هرگونه تخلف توسط افراد خاطی، از طريق مستندسازي با تهيه عكس، فيلم و گزارش ،مراتب را به این سازمان اطلاع داده تا اقدام به تشكيل پرونده حقوقي براي افراد خاطی گردد.

قانعی سرپرست سازمان مديريت پسماند شهرداري ساري گفت: پرونده متخلفان، به مراجع قضايي و شوراهاي حل اختلاف ارجاع و مراحل بعد از طريق مواد قانوني اجرا مي‌شود.

شهروندان ساروي مي‌توانند در صورت برخورد با هرگونه تخلف مبني بر تضييع حقوق شهروندي و بهداشت شهري، زباله دزدها و عوامل غير مجاز زباله مراتب را از طريق مركز پيام سازمان با شماره 3000482021 روابط عمومي سازمان اعلام و پيگيري كنند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :