آخرین عناوین

سه شنبه 24 تير 1393-14:0 کد خبر:531

سازمان آتش نشاني ساری اعلام كرد :

شركت در 278 عمليات اطفاي حريق و امداد و نجات طي بهار سال جاري

سازمان آتش نشانی ساری از آموزش 5542 نفر ساعت توسط این سازمان خبر داد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومي سازمان آتش نشاني ساری،طي مدت مورد نظر اين سازمان با علم به اثرگذار بودن سلامت و تندرستي نيروهاي خود علاوه بر تست ورزش كليه كاركنان آتش نشاني اجراي تمرينات هفتگي ورزشي ،برگزاري همايش دوي استقامت براي شركت در كليه مسابقات و فعاليت هاي ورزشي هم اقدام به برنامه ريزي كرده است .

اين گزارش حاكيست سازمان آتش نشاني شهرداري ساري در سه ماه نخست سال جاري در 278 مورد عمليات اطفاي حريق و امداد و نجات حضور فعالانه داشته است كه در اين ميان 35 نفر نجات يافته 23 نفر مصدوم و 6 نفر نيز دارفاني را وداع گفتند .

اين سازمان در كنار فعاليت ها و ماموريتهاي مورد اشاره  در پيوند با خدمات ايمني از 536 واحد مسكوني و 30 واحد تجاري بازديد به عمل آورد  اين در حاليست كه در 43 مورد به بررسي علت حريق و ارائه گزارش كارشناسي آن اقدام نموده است .

روابط عمومي سازمان آتش نشاني شهرداري ساري در ادامه اين گزارش فعاليتهاي ديگري همچون اعزام خودروي آتش نشاني جهت امداد رساني مناطق سيل زده در بهشهر به مدت دو روز را مورد توجه قرار داد و افزود : شستشوي كانال روستاي هولا به درخواست بخشدار ساري ؛ آبدهي به روستاي مرمت ؛ حضور در مانور شركت نفت ؛ اعزام خودرو  آتش نشاني جهت تامين ايمني در دانشگاه پيامبر اعظم از آن جمله مي باشند .

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :