آخرین عناوین

چهارشنبه 22 فروردين 1397-16:27 کد خبر:53211

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران خبر داد:

تعطیلی کشتارگاه‌های مرغ علت افزایش مقطعی قیمت این محصول

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران علت افزایش قیمت مرغ در ایام نوروز را تعطیلی مقطعی برخی از کشتارگاه‌های صنعتی اعلام کرد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، آیت‌الله نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری در خطبه‌های نماز جمعه، نسبت به افزایش قیمت مرغ و تخم مرغ و دیگر مایحتاج ضروری مردم در ایام نورز انتقاد کرد.

در ارتباط با علت گرانی ارزاق عمومی و انتقادات مطرح‌شده از سوی نماینده ولی فقیه، مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران، با اعلام اینکه پس از بررسی میدانی این موضوع مشخص شده که برخی از کشتارگاه‌ها در ایام نوروز تعطیل بوده‌اند، گفت: تعطیلی کشتارگاه‌ها به افزایش قیمت مرغ دامن زده شد که با تذکر به این واحد و از سرگیری کشتار، وضعیت به حالت عادی بازگشت.

مهدی عباسی با بیان اینکه در طرح نوروزی یک‌هزار و 459 پرونده در این مجموعه رسیدگی شده است، تصریح کرد: 59 پرونده در ارتباط با قاچاق کالا و  83 مورد بهداشت و درمان رسیدگی شده که متخلفان در این مدت بیش از 6 میلیارد و 329 میلیون و 466 هزار و 479 ریال جریمه شدند.

وی دیگر تخلفات این بخش را گرانفروشی 304 مورد، عدم درج قیمت 397 مورد، عدم ارائه فاکتور 149، عدم رعایت مورد موارد بهداشتی 91 مورد و 48 مورد کم‌فروشی و تقلب عنوان کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران اظهار کرد: مهم‌ترین تخلفات ثبت‌شده در اتحادیه 62 مورد در اتحادیه کیف و کفش، 282 مورد در اتحادیه لباس و پوشاک، 159 مورد در اتحادیه نانوایی‌ها و 19 مورد هم در اتحادیه مبل بوده است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :