آخرین عناوین

پنجشنبه 23 فروردين 1397-9:3 کد خبر:53232

به منظور بهبود کیفیت آب شرب صورت گرفت:

نصب 4 دستگاه دیزل ژنراتور و یک دستگاه پکیج تصفیه بر روی منابع تامین آب

مدیر امور آب و فاضلاب شهری فریدونکنار گفت: به منظور بهبود کیفیت آب شرب مشترکین، 4 دستگاه دیزل ژنراتور و یک دستگاه پکیج تصفیه در سال گذشته نصب شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از شرکت آبفاشهری مازندران، مدیر امور آب و فاضلاب شهری فریدونکنار گفت: به منظور بهبود کیفیت آب شرب مشترکین، 4 دستگاه دیزل ژنراتور و یک دستگاه پکیج تصفیه بر روی منابع تامین آب این شهر در سال گذشته نصب شد.

جعفرنیا در تشریح فعالیتهای این امور طی سال گذشته، با اشاره به 3700 متر اصلاح و توسعه شبکه آبرسانی در فریدونکنار افزود: در این مدت 350 انشعاب جدید نصب و نسبت به رفع 400 مورد حوادث شبکه توزیع و انشعابات آب و تعویض 350 فقره کنتور خراب اقدام شد.

مدیر امور آبفاشهری فریدونکنار، ادامه داد: به منظور تامین آب شرب مشترکین دو حلقه چاه در محور درویش خیل بازسازی ، بهسازی و شست شو شد.

جعفرنیا، نصب یک دستگاه کلر سنج لحظه ای در مخزن درویش خیل و یک دستگاه کدورت سنج لحظه ای در مسیر خط انتقال، عملیات اجرایی احداث ساختمان جدید اداری به مساحت 1200 متر در 3 طبقه، آبرسانی با تانکر به مشترکینی که در ایام تابستان و پیک مصرف به دلیل حضور مسافران با کمبود فشار یا قطعی آب مواجه شدند، را از دیگر اقدامات این امور در سال گذشته عنوان کرد.

وی، با بیان اینکه پیگیری پروژه آبرسانی شهرهای گروه الف برای تامین آب فریدونکنار از سد البرز در سال جاری نیز ادامه  دارد، تصریح کرد: 5 کیلومتر اصلاح وتوسعه شبکه آبرسانی، بهسازی و لایروبی حداقل 2 حلقه چاه، ترمیم شکستگیهای خط انتقال در محور درویش خیل، تقویت فشار آب در خیابان پاسداران با اتصال شبکه در سه نقطه، مرئی سازی 100 فقره شیر آلات شبکه توزیع و 300 فقره  شیر قطع و وصل مشترکین، شناسایی و قطع 50 فقره انشعاب غیر مجاز،  شناسایی و انجام راههای افزایش درآمد امور در راستای خودگردانی امور از جمعه مهمترین برنامه های این امور در سال جدید است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :