آخرین عناوین

جمعه 24 فروردين 1397-11:24 کد خبر:53248

فرمانده انتظامی مازندران خبر داد:

دستگیری ۶ متهم به قتل ۲ مرد در بابل/ انگیزه قتل، اختلاف خانوادگی

فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری عاملان تیراندازی و قتل ۲ مرد در یکی از مناطق روستایی و جنگلی شهرستان بابل در کمتر از ۲۴ ساعت خبر داد.


به گزارش خزرخبر،فرمانده انتظامی استان مازندران از شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی و قتل ۲ مرد در یکی از مناطق روستایی و جنگلی شهرستان بابل در کمتر از ۲۴ ساعت خبر داد.

براساس این گزارش،سید محمود میرفیضی با اعلام این خبر، افزود: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در ساعت ۰۲:۰۶ بامداد روز گذشته، مبنی بر تیراندازی در منطقه جنگلی یکی از روستاهای بخش بندپی‌شرقی بابل و قتل دو مرد در این حادثه، موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان و پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

میرفیضی اظهار داشت:کارآگاهان و کارشناسان پلیس با حضور در محل جنایت در بررسی‌های به عمل آمده دریافتند، دو مرد حدودا ۲۵ و ۳۵ ساله توسط قاتل یا قاتلان با سلاح شکاری به قتل رسیدند.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به اقدامات و تحقیقات گسترده پلیس ازدستگیری ۶ متهم به قتل در کمتر از ۲۴ ساعت این ارتباط خبر داد و افزود: برابر بررسی‌های به عمل آمده پلیس، علت و انگیزه قتل اختلافات خانوادگی بوده است.

میرفیضی از کشف سلاح شکاری در این راستا از متهمان به قتل خبر داد و افزود، موضوع در دست بررسی بیشتر پلیس قرار دارد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :