آخرین عناوین

سه شنبه 28 فروردين 1397-9:20 کد خبر:53315

نقدی بر پیامهای مناسبتی مکرر و غیرمرتبط مدیرکل کتابخانه های استان مازندران:

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان به دنبال چیست؟

یکی از پدیده های نوظهور در رسانه های مازندران صدور پیامهای مناسبتی از سوی برخی مدیران است ،براستی وجه مشترک مدیرکل کتابخانه های استان با روز ملی فناوری هسته ای چیست؟


به گزارش خزرخبر،یکی از پدیده های نوظهور و قابل تامل در رسانه های عمدتا مکتوب مازندران صدور پیامهای مناسبتی از سوی برخی مدیران کل دستگاههای اجرایی است که مخاطبین هیچگونه سنخیتی به لحاظ کارکرد سازمانی با پیامهای صادرشده نمی توانند بیابند!

از سوی دیگر با توجه به حجم صفحات اختصاص داده شده در مطبوعات استان که البته عکس مدیرکل مربوطه نیز حتما ضمیمه پیام مزبور می باشد ،صدور فاکتور در قالب رپرتاژ آگهی را از سوی جراید اجتناب ناپذیر می نماید.

سوال اساسی در این میان این است که هدف غایی این دسته از مدیران که تعدادشان هم زیاد نیست چیست؟

آیا واقعا شایسته است در حالیکه مقامات ارشد استان نظیر استاندار، نماینده ولی فقیه و یا نمایندگان مردم استان ضرورتی برای  صدور چنین پیامهایی نمی بینند  و یا لااقل هزینه ای برای انتشار و انعکاس آن نمی پردازند ، مدیرکلی که هزینه های سازمانش بصورت مشارکتی بین بخشی و با مشارکت خیرین  و واقفین  تامین می شود اقدام به صدور و انتشار پیامهای مناسبتی مکرر در رسانه ها نماید؟!

براستی وجه مشترک مدیرکل کتابخانه های استان با حادثه کشتی سانچی و یا روز ملی فناوری هسته ای چیست که ایشان ضرورت می بیند پیامی از سوی خود در رسانه ها منتشر نمایند؟ آیا ماهیت اینگونه اقدامات فرهنگی است یا سیاسی؟!

به هرتقدیر کسی با حضور فرهنگی پررنگ خانم مدیرکل با موضوعات مرتبط با حوزه فعالیتش در رسانه ها مخالف نیست اما  صدور پیامهای مناسبتی مکرر در حالیکه مسئولان ارشدتر و عالی رتبه تر از ایشان چنین اقدامی را ضروری تشخیص نمی دهند ،کمی تا قسمتی قابل تامل است!

امیداست این مختصر موجبات اصلاح رویه کنونی را منجر شود و نیاز به واکاوی و قلمفرسایی بیشتر نباشد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :