آخرین عناوین

پنجشنبه 30 فروردين 1397-17:43 کد خبر:53351

خبرگزاری فارس گزارش می‌‌دهد:

از انکار قطع تلفن یک روستا در کلاردشت تا وعده اجرای طرح فیبر نوری

اهالی روستای کلمه کلاردشت از قطع بودن تلفن به مدت دو سال گلایه دارند ولی رئیس مرکز مخابرات نوشهر ضمن رد قطع بودن تلفن،وعده اجرایی شدن طرح فیبر نوری در ادریبهشت ماه را داده است.


خزرخبر: در شرایطی که هر روز شاهد پیشرفت‌های مختلف علمی هستیم مردم روستایی در کلاردشت از قطعی تلفن گلایه دارند.

اهالی روستای کلمه کلاردشت از قطعی مکرر تلفن گلایه دارند که با پیگیری خبرنگار ما به مشکل تلفن منطقه برای همیشه پایان داده شد و قرار است از ازدیبهشت ماه طرح فیبر نوری در منطقه اجرا شود و مشترکان با مشکل قطعی متعدد تلفن مواجه نمی‌شوند.

*2 سال است روستای ما تلفن ندارد

یکی از اهالی روستای کُلمه کلاردشت در این‌باره ، اظهار کرد: بیشتر از ۲ سال است روستای ما تلفن ندارد.

این خانم مسن ادامه داد: دو سال است نمی‌توانم با پسر و دخترم که در تهران و مشهد هستند تماس بگیرم و اگر تلفن منزل قطع نبود فرزندانم به من زنگ می‌زدند و من نگران نمی‌شدم.

عضو شورای اسلامی محل کُلِمه در این‌باره ، تصریح کرد: دو سال است تلفن روستا قطع شده است به هر دری زدیم ولی کسی پاسخگوی خواسته‌های ما نشدند.

این عضو شورا گفت: دهیار ما چند بار برای حل مشکل به مخابرات مراجعه کرد ولی تا به امروز جوابی نگرفتیم وکسی پاسخگو نیست.

وی ادامه داد: از رسانه تقاضای کمک می‌کنیم تا بلکه صدای ما به‌گوش استاندار برسد.

خبرنگار ما بلافاصله بعد از این گزارش پیگیر ماجرا شد که مسئولان مخابرات در منطقه حضور پیدا کردند و قرار است با اجرای عملیات فیبر نوری در منطقه برای همیشه به مشکلات قطعی تلفن در منطقه پایان داده شود.

*اجرای طرح فیبر نوری از اردیبهشت ماه در کلمه کلاردشت

رئیس مرکز مخابرات شهرستان چالوس، نوشهر و کلاردشت در این‌باره ، اظهار کرد: مشکلات همواره وجود دارد مهم این است مسؤولان پیگیر حل این مشکلات باشند.

* امکان ندارد تلفن منطقه‌ای به مدت دو سال قطع باشد

سیدمحسن نقیبی با تأکید بر اینکه باید پیگیر حل مشکلات مردم باشیم، خاطرنشان کرد: قطعی دو ساله تلفن منطقه صحت ندارد و امکان ندارد تلفن منطقه‌ای به مدت دو سال قطع باشد؛ چراکه در ازای ارائه خدمات به مردم باید هزینه‌های خود را تأمین کنیم.

وی با اشاره به اینکه اجرای عملیات فیبر نوری در منطقه در حال انجام است، افزود: انشالله از اردیبهشت ماه بهره‌برداری از این طرح صورت می‌گیرد و مشترکان دیگر با مشکلات قطعی متعدد مواجه نمی‌شوند.

رئیس مرکز مخابرات شهرستان چالوس، نوشهر و کلاردشت در پایان گفت: توصیه ما به مشترکان این است در صورت مشاهده مشکلی موارد را به سامانه 20117 اطلاع دهند تا در سریع‌ترین زمان نسبت به رفع خرابی اقدام شود.

بنا به وظیفه اطلاع‌رسانی مشکل قطع بودن تلفن روستای کلمه به نقل از اهالی و عضو شورای اسلامی روستا را به اطلاع رئیس مخابرات شهرستان رساندیم و نقیبی در عین حال با تاکید بر اینکه قطع بودن تلفن به مدت دو سال صحت ندارد وعده حل مشکل از اردبیهشت‌ماه را داده است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :