آخرین عناوین

سه شنبه 24 تير 1393-14:58 کد خبر:534

انتقاد امام جمعه بابل:

سهل‌انگاری دستگاه‌های نظارتی بابل سبب رواج روزه‌خواری شده است

امام جمعه بابل با انتقاد از رواج روزه‌خواری گفت: سهل انگاری برخی دستگاه‌های نظارتی و قضایی بابل سبب رواج روزه خواری در این شهرشده است.


به گزارش خزرخبر،حجت‌الاسلام حسن روحانی در گفت‌وگو با فارس ، با انتقاد از بی‌توجهی به حرمت ماه مبارک رمضان و شکستن حرمت این ماه اظهار داشت: بی‌حرمتی به ماه مبارک رمضان در بابل به شکل‌های مختلف انجام می‌شود که جای بسی تاسف است.

وی افزود: برخی مسافران در فضای باز در کنار پارک‌ها،معابر و زیر درختان جلوی چشم افراد صبحانه و ناهار می‌خورند و کسی نیست جلوی آنها را گرفته و به مکانی دور از انزار عمومی هدایت کند.

روحانی بیان داشت: روزه‌خواری برخی کارگران اعم از کارگران ساختمانی و پیمانکاری مربوط به نهادهای دولتی است که با کمال بی‌اعتنایی در انزار مردم سفره صبحانه و ناهار پهن کرده و بدون رعایت حرمت این ماه اقدام به روزه‌خواری در ملاعام می‌کنند.

امام جمعه بابل از باز بودن برخی نانوایی‌ها به هنگام صبح و باز بودن آبخوری‌ها در سطح شهر و جلوی درب برخی مغازه‌ها به شکل عمد انتقاد کرد و بیان داشت: اگر افرادی بیمار بوده و قادر به گرفتن روزه نیستند باید در منازل نسبت به خوردن غذا اقدام کنند نه اینکه با روزه‌خواری در معابر و میادین نسبت به ما مبارک رمضان حرمت‌شکنی کنند.

روحانی وجود این بداخلاقی‌های اجتماعی را ناشی از سهل‌انگاری دستگاه‌های نظارتی، امنیتی و قضایی بابل برشمرد و تصریح کرد: مسئولان باید با پدیده‌روزه خواری به شدت برخورد کنند.

وی اذعان اشت: شایسته است آحاد مردم و مسئولان نظام در بخش‌های مختلف به این امر توجه بیشتری داشته و حرمت ماه مبارک رمضان را نگه دارند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :